Dat duurde even maar geniet ervan!volvohengelo schreef:Morgen kan ik hem ophalen! 16 weken mogen wachten, tussen bestelopdracht en aflevering....en dat zelfs zonder panodak.
Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 1st Gear member
Gisteren definitieve afleverdatum doorgekregen; zaterdag a.s.
! Super service bij Furness Car in Zwolle, speciaal op zaterdag afleveren (terwijl dat ze dat normaal eigenlijk niet doen) omdat we op vakantie gaan; echt top daar!

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
die stond reeds in bestelling, slim van die dealer
Volvo for life
-
- 1st Gear member
net gebeld door de dealer. Mijn V40 is binnen. Vrijdagochtend om 9 uur kan ik hem halen
In Bestelling:
V40 D2 Momentum - Misty Blue - Dynamic Line (verlaagd/getint glas achter/17"; velgen) - BBP met Connected Touch incl navigatie - Premium MMS - Park Assist Pilot - Park Assist Camera - Verlichtingspack 2 - Neerklapbare passagiersstoel - Keyless Start
V40 D2 Momentum - Misty Blue - Dynamic Line (verlaagd/getint glas achter/17"; velgen) - BBP met Connected Touch incl navigatie - Premium MMS - Park Assist Pilot - Park Assist Camera - Verlichtingspack 2 - Neerklapbare passagiersstoel - Keyless Start
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dat wordt foto's delen......B Funky schreef:net gebeld door de dealer. Mijn V40 is binnen. Vrijdagochtend om 9 uur kan ik hem halen
8-7-2013 besteld, 2-10-2013 geleverd! D2 R-design, Black, business pack pro, R-design Pro, verwarmbare voorstoelen, keyless drive, zonder type aanduiding. foto's: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 02#1221402
-
- 1st Gear member
Ik zag vandaag weer een oplegger met 8 V40's op de A28 op weg naar gelukkige nieuwe eigenaren. Veel zwarte maar ook een Rebel blue, blijft een stoer kleurtje.... Het aan blik op de snelweg wordt steeds leuker met al die nieuwe V40's erbij 

- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dat wil iedereen wel :pTankiej schreef:Ene collega heeft gisteren zijn Rebel Blue V40 opgehaald, andere collega mag morgen zijn V40 in Black Sapphire ophalen. Ik wil oook!
De rest, veel plezier en veilige km!
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 1st Gear member
helaas blijkt de connected touch nog niet leverbaar. Navigatie en internet werkt dus nog niet. Verwachting is half augustus. Tot die tijd dus zonder navi rijden
In Bestelling:
-
- 3rd Gear member
Serieus?B Funky schreef:helaas blijkt de connected touch nog niet leverbaar. Navigatie en internet werkt dus nog niet. Verwachting is half augustus. Tot die tijd dus zonder navi rijden
Dus naast de problemen die er met SCT zijn is het nu ook nog eens niet leverbaar? Gaat lekker daar :roll:
-
- 1st Gear member
misschien zijn juist die problemen de reden dat het nu niet leverbaar is voor de nog uit te leveren auto's....
In Bestelling:
-
- 3rd Gear member
Dat bedacht ik ook net jaB Funky schreef:misschien zijn juist die problemen de reden dat het nu niet leverbaar is voor de nog uit te leveren auto's....

Maar dan vind ik eigenlijk wel dat ze dat zouden moeten melden, niet alleen dat hij momenteel niet leverbaar is..
-
- 1st Gear member
ik krijg morgen bij de levering tekst en uitleg. Weet wel dat het om een software issue ging. Dus ja 1+1=2
In Bestelling:
-
- 3rd Gear member
Ah oke, ben benieuwd!
Misschien handig om het ook te melden in het algemene SCT topic, voor de mensen die dit topic niet volgen. Als je dat wil tenminste
http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54935
Misschien handig om het ook te melden in het algemene SCT topic, voor de mensen die dit topic niet volgen. Als je dat wil tenminste

http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54935
- Euske
- Starter
Lees aardig wat hier. Allemaal vol spanning aan het wachten.
Ik heb begin april een momentum besteld. door alle opties tot aan summum gebracht maar dan zonder elektrisch verstelbare stoelen. hoe gek ook het was goedkoper dan een summum en zelfs extra optische opties erbij.
Binnekort dus een D2
black sapphire metallic
vasa leder zwart
park assist camera
zonder model en motoraanduiding
business pack pro
dynamic line
winter line
Zou eind mei geleverd worden, toen eind juni toen eind juli en vervolgens half augustus. Meerder malen contact met het autobedrijf gehad die alles van de lease regelt. Gister te horen gekregen dat de auto op transport staat. Nog heel even geduld. Hoop dat het wachten het waard is. Proefrit was overtuigend. ook in een megane gereden, maar de v40 zou het toen ik hem voor het eerst op de foto zag al worden.
Het lijkt wel sinterklaas. vol verwachting klopt ons hart.
Ik heb begin april een momentum besteld. door alle opties tot aan summum gebracht maar dan zonder elektrisch verstelbare stoelen. hoe gek ook het was goedkoper dan een summum en zelfs extra optische opties erbij.
Binnekort dus een D2
black sapphire metallic
vasa leder zwart
park assist camera
zonder model en motoraanduiding
business pack pro
dynamic line
winter line
Zou eind mei geleverd worden, toen eind juni toen eind juli en vervolgens half augustus. Meerder malen contact met het autobedrijf gehad die alles van de lease regelt. Gister te horen gekregen dat de auto op transport staat. Nog heel even geduld. Hoop dat het wachten het waard is. Proefrit was overtuigend. ook in een megane gereden, maar de v40 zou het toen ik hem voor het eerst op de foto zag al worden.
Het lijkt wel sinterklaas. vol verwachting klopt ons hart.
V40 D2 Momentum - Black Sapphire - Vasa Leder Charcoal zwart - Park assist camera - verschuifbare armsteun - Dual Xenon - Business Pack Pro- Dynamic line - Winter line
-
- Starter
Zojuist gebeld door de dealer. mijn V40 is bij de dealer afgeleverd. Kan hem volgende week ophalen. de specs:
V40 D2 R-design
Ice White
Business pack pro
Winterline
keyless drive + entry
In hoogte verstelbare passagierstoel
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zonder model- en motortypeaanduiding
Uitschakelbare passagiersairbag
Park Assist camera achter
park assist pilot
Instaplijsten voorportieren
Trekhaak met afneembare kogel
31-5 besteld bij de dealer
19-7 afgeleverd bij dealer
achteraf dus behoorlijk rap!
V40 D2 R-design
Ice White
Business pack pro
Winterline
keyless drive + entry
In hoogte verstelbare passagierstoel
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zonder model- en motortypeaanduiding
Uitschakelbare passagiersairbag
Park Assist camera achter
park assist pilot
Instaplijsten voorportieren
Trekhaak met afneembare kogel
31-5 besteld bij de dealer
19-7 afgeleverd bij dealer
achteraf dus behoorlijk rap!
- Rob M
- 5th Gear member
Rij ik net langs Autohuis Bouwsema in Veendam, staat mijn nieuwe vriend voor de komende jaren daar in het zonnetje.
In het echt is 'ie nog mooier dan ik had bedacht! Foto volgt (ik kan niet uploaden vanaf mijn telefoon naar het forum?)
Zoals beloofd, de eerste foto!

In het echt is 'ie nog mooier dan ik had bedacht! Foto volgt (ik kan niet uploaden vanaf mijn telefoon naar het forum?)
Zoals beloofd, de eerste foto!

Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
-
- 2nd Gear member
Mooie en opvallende uitvoering Rob!
Mijn goede nieuws:
Keuze via lease calculatietool bevestigd: 16 mei
Contract door leasemaatschappij opgesteld en verstuurd naar wagenparkbeheerder 22 mei
Bevestiging van leasemaatschappij dat de auto besteld is: 10 juni
Telefonisch contact met dealer 17 juli: hij is al binnen!
Dat is dus best erg snel, maar..
Ik mag in verband met de looptijd van het huidig contract pas na 19 september rijden.
Dus eerst nog even met de lekker ruime Megane Estate op vakantie en dan nog 5 lange weken wachten.
Mijn goede nieuws:
Keuze via lease calculatietool bevestigd: 16 mei
Contract door leasemaatschappij opgesteld en verstuurd naar wagenparkbeheerder 22 mei
Bevestiging van leasemaatschappij dat de auto besteld is: 10 juni
Telefonisch contact met dealer 17 juli: hij is al binnen!
Dat is dus best erg snel, maar..
Ik mag in verband met de looptijd van het huidig contract pas na 19 september rijden.
Dus eerst nog even met de lekker ruime Megane Estate op vakantie en dan nog 5 lange weken wachten.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Blijft een mooie aparte kleur en erg complete auto ook!
Benieuwd naar het interieur ook
Mijn volvo krijg ik pas 5 oktober dus mag ook met mijn huidige auto op vakantie (DS3) maar had liever die afstand gereden in de V40...
Benieuwd naar het interieur ook

Mijn volvo krijg ik pas 5 oktober dus mag ook met mijn huidige auto op vakantie (DS3) maar had liever die afstand gereden in de V40...
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent