Volvo Cars Gent is Volvo's grootste industriële vestiging buiten Zweden.
Wij bouwen jaarlijks 270.000 Volvo's van het type V70, S60, V50 en S40. Wij stellen 4900 personeelsleden tewerk.
ehhh wel mensen die fabrieksbezoeken kunnen regelenBen schreef:Eerst de RAI meeting. Misschien kunnen we daarna iets proberen.
Misschien zijn hier wel Gent-werkers op het forum?
Dat zie je verkeerd. Een werknemer levert meer geld op dan hij kost. Hoe gemotiveerder en hoe beter hij/zij werkt, des te meer het opbrengt.Ben schreef:Wat ik niet begrijp is dat 'werknemers' wel uitgenodigd worden en 'klanten' niet. En dat terwijl de werknemers geld kosten en klanten geld opbrengen :?
Moet je eens in de Torslanda fabriek kijken, dan vraag ik je wie wie afleid... Daar worden de bezoekers afgeleid door de werkneemsters in de fabriekCinq schreef:Een klant die in een fabriek rondloopt, is alleen maar afleiding voor je personeel en dat kost dus geld
Ik zie werknemers niet als kostenpost. Ik zie werknemers die op kosten van de baas en dagje gaan pierewaaien als kostenpost.ps-amazon schreef:werknemers alleen zien als kostenpost is niet meer van deze tijd Ben, maar er zijn goede cursussen waar je dat kan leren...........
Ja hahaha, dat mag je gerust zeggen.Moet je eens in de Torslanda fabriek kijken, dan vraag ik je wie wie afleid...
die worden ook niet uitgenodigd.Ben schreef:Wat ik niet begrijp is dat 'werknemers' wel uitgenodigd worden en 'klanten' niet. En dat terwijl de werknemers geld kosten en klanten geld opbrengen :?
da's mijn vak! PBen schreef:Doen we :twisted: