Dag, ik ben nieuw hier en heb mij aangemeld omdat ik een 264 op het oog op. Leuke en nette auto, alleen merkte ik dat de automaat redelijk schokt als je van N naar P of R drukt. De automaat schakelt verder boterzacht.
Is dit een kwestie van nieuwe transmissieolie of kan er meer loos zijn? En wat kost het vervangen van die olie ongeveer?
Dank voor de reacties.
Het is trouwens deze:
http://link.marktplaats.nl/689586018
Automaat 245 schokt van n naar r en p
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21740
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Boris, mijn auto doet dat ook en ik vind het normaal.
De automaat moet zich blijkbaar even "zetten" voordat hij kan rijden. En blijkbaar slijt het mechaniek en krijg je schokken in de aandrijflijn.
Je kunt de automaatolie controleren en zolang die roze-rood van kleur is kan er niet zoveel aan de hand zijn.
De automaat moet zich blijkbaar even "zetten" voordat hij kan rijden. En blijkbaar slijt het mechaniek en krijg je schokken in de aandrijflijn.
Je kunt de automaatolie controleren en zolang die roze-rood van kleur is kan er niet zoveel aan de hand zijn.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 03.07.2013 - 07:51
Klopt. Maar dat ligt niet aan de 264 maar aan het feit dat mijn Lancia Fulvia een nieuwe motor nodig blijkt te hebben, bleek vlak na aankoop van de Volvo...
Toen was de auto al wel behoorlijk aangepakt. Dak gespoten, rechterachterscherm gespoten, roestplekjes aangepakt, andere voorruit erin en nog wat ander werk. Maar goed, de Fulvia gaat nu voor.
Toen was de auto al wel behoorlijk aangepakt. Dak gespoten, rechterachterscherm gespoten, roestplekjes aangepakt, andere voorruit erin en nog wat ander werk. Maar goed, de Fulvia gaat nu voor.