Na
Bij het wegrijden knapt het in de voortrein van mijn v70. ik weet niet waar het vandaan komt.De stabilisator stangen hebben we al vervangen maar dat leverd niets op ook de fusse kochels en buitenste stuurkogel zijn vervangen maar het geluid blijft. remblokken zitten vast. wat kan dit zijn . Herkend iemand dit probleem??
knappend geluid voortrein
- Jackioo
- 1st Gear member
Hoi!
Weet je inmiddels al wat meer??
Ik heb een probleem dat er wat op lijkt..
zie: http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=1190105#1190105
Weet je inmiddels al wat meer??
Ik heb een probleem dat er wat op lijkt..
zie: http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=1190105#1190105
Amazon 1966 B18 (Sweden-import)
V70 Classic 2.5 1998
V70 Classic 2.5 1998
-
- 1st Gear member
Ja Mijn probleem is opgelost.Uiteindelijk hebben we de veerpoten vervangen maar het knappen bleef en na vervangen van de schokdempers was het knappen over. Heerlijk dat het weer normaal rijden is.
Als je van plan bent de schokdepers te vervangen kun je net zo goed de veerpoten vervange want hier zat bij mij na 330.000 km ook een flinke speling in en je hebt ze toch losliggen. Ben net terug uit Frankrijk voor een week en geen centje "pijn" gehad.
Dus laat nog maar eens van je horen wat het bij jouw was.
Groeten Wim
Als je van plan bent de schokdepers te vervangen kun je net zo goed de veerpoten vervange want hier zat bij mij na 330.000 km ook een flinke speling in en je hebt ze toch losliggen. Ben net terug uit Frankrijk voor een week en geen centje "pijn" gehad.
Dus laat nog maar eens van je horen wat het bij jouw was.
Groeten Wim
- Jackioo
- 1st Gear member
Hoi Wim,
bij mij was het (heel knullig) een reactiestang die niet goed vastzat (en kennelijk na duizenden kilometers pas het idee kreeg om te gaan vervelen)....
Probleem was dus ook met een paar minuten opgelost, nieuwe remschijven er meteen opgezet en op naar de APK!
Ik zit trouwens ook al over de 335.000 kilometer
bij mij was het (heel knullig) een reactiestang die niet goed vastzat (en kennelijk na duizenden kilometers pas het idee kreeg om te gaan vervelen)....
Probleem was dus ook met een paar minuten opgelost, nieuwe remschijven er meteen opgezet en op naar de APK!

Ik zit trouwens ook al over de 335.000 kilometer

Amazon 1966 B18 (Sweden-import)
V70 Classic 2.5 1998
V70 Classic 2.5 1998