Vanavond om 18.15 uur stond ik in de file op de A28 ter hoogte van Nunspeet. Voor mij een Volvo V40 met een kenteken dat begint met een X (anoniem genoeg? Wie meer letters wil weten stuurt maar een pm

Een illusie armer.
Kuiper
Ik kan het niet geweest zijn. (heb geen X in m'n kenteken.) En ik reed de ander kant op (richting Amersfoort)Vanavond om 18.15 uur stond ik in de file op de A28 ter hoogte van Nunspeet. Voor mij een Volvo V40 met een kenteken dat begint met een X (anoniem genoeg? Wie meer letters wil weten stuurt maar een pm ).
Ik ben blij dat ik dit topic niet startte op de V40-rubriek.Of...
of is een V40 net niet een echte Volvo?
Was jíj dat?En ik reed de ander kant op (richting Amersfoort)
Was-ie te oud voor.Leasebak .............................
T'was een witte kerel...antilianen e.d.
Misschien wat voor een poll: "gooi jij wel eens iets uit de auto?"Ook op dit forum zitten mensen die er hun hand niet voor omdraaien om hun sigarettenpeuken en andere zooi op straat te gooien, dat weet ik zeker.
......???????? (ik weet niet hoe het precies zit met de regeltjes op dit forum, maar ik persoonlijk vind dit een behoorlijk verkeerde opmerking. Tenzij onverbloemd rascisme toegestaan is, dan neem ik alles terug.....)sinds vooral de volvo V40 ook populair is bij xxxxxxxxxxxx e.d. gaat het snel achteruit...
Daarnaast heb je daar het "adopt a highway"-initiatief waarbij plaatselijke bedrijven, instellingen, scholen etc. stukjes van twee mijl van de nabijgelegen (snel)weg (laten) schoonhouden. Ik heb al eens geprobeerd dat idee in mijn woonplaats te initiëren maar zoiets sterft dan al gauw in schoonheid nog voor er iets concreets gebeurd is. Vooral omdat je zelf geen zin meer hebt om er aan te sleuren.ja, ik woon echt in de USA. Zoals je al aangaf, loont netjes zijn hier de moeite en ik moet zeggen dat de snelwegen over het algemeen beduidend schoner zijn dan in Nederland