Sensus Connected Touch

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Paul
Geartronic member

De Coyote app is ook top, werkt denk ik vooral goed in België en Frankrijk!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
zakraket
4th Gear member

RichieB schreef:Ik heb ooit overwogen een Vodafone duosim te nemen voor een tablet. Het nadeel is dat Vodafone verwacht dat je er maar 1 tegelijk gebruikt. Binnenkomende gesprekken gaan naar de SIM die zich het laatst heeft gemeld op het netwerk. Als je in de auto zit zal dat de SCT zijn, maar die doet volgens mij geen Voice?
Dat is een duosim inderdaad. Vodafone heeft ook abonnementen waarbij je een 2e simkaart krijg die een eigen nummer heeft, maar wel uit dezelfde databundel put. Is bedoeld voor bijv. een pad naast je telefoon. Die 2 nummers kunnen gelijktijdig gebruikt worden
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
gebla
2nd Gear member

Paul schreef:De Coyote app is ook top, werkt denk ik vooral goed in België en Frankrijk!
zou graag flitsnav willen gebruiken. Deze is van flitsservice.nl en werkt juist goed in Nederland.
santu001
4th Gear member

Ik gebruik sinds kort flitsmeister op mijn One. Echt wel jammer dat dit soort apps hun weg niet op de Volvo market zullen vinden.
Mvg. Claudio,

Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
Paul
Geartronic member

gebla schreef:
Paul schreef:De Coyote app is ook top, werkt denk ik vooral goed in België en Frankrijk!
zou graag flitsnav willen gebruiken. Deze is van flitsservice.nl en werkt juist goed in Nederland.
Gebruik ik ook op mijn Lumia. Top ding
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
gebla
2nd Gear member

santu001 schreef:Ik gebruik sinds kort flitsmeister op mijn One. Echt wel jammer dat dit soort apps hun weg niet op de Volvo market zullen vinden.
en jammer dat je niet scherm van de telefoon kan laten zien op de ct. Zoals ik nu begrijp is die feature niet beschikbaar gemaakt. Gaat een leuk gesprek worden met de volvo dealer bij aflevering.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Alweer zo'n nieuwerwetsigheid die ik niet heb :B
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
santu001
4th Gear member

gebla schreef:
santu001 schreef:Ik gebruik sinds kort flitsmeister op mijn One. Echt wel jammer dat dit soort apps hun weg niet op de Volvo market zullen vinden.
en jammer dat je niet scherm van de telefoon kan laten zien op de ct. Zoals ik nu begrijp is die feature niet beschikbaar gemaakt. Gaat een leuk gesprek worden met de volvo dealer bij aflevering.
Tja, maar het was toch een feature die alleen bij stilstand zou werken, dus of we echt wat zouden missen en hoe het met de resolutie en kantelopties zou zitten was mij toch al een vraag, maar wellicht komt het nog terug.
Mvg. Claudio,

Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
twcoolen
3rd Gear member

santu001 schreef:
gebla schreef:
Tja, maar het was toch een feature die alleen bij stilstand zou werken, dus of we echt wat zouden missen en hoe het met de resolutie en kantelopties zou zitten was mij toch al een vraag, maar wellicht komt het nog terug.
Niet helemaal correct. Ook bij MirrorLink kunnen apps gewhitelist worden om tijdens het rijden geactiveerd te worden in de zogenoemde 'Drive' modus. Een van de key features van MirrorLink is namelijk om je OnPhone navigatie app te spiegelen op je head unit.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
zakraket
4th Gear member

gebla schreef:
Ja, dit was een van DE redenen dat ik voor SCT gekozen heb.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
gebla
2nd Gear member

zakraket schreef:
gebla schreef:
Ja, dit was een van DE redenen dat ik voor SCT gekozen heb.
Voor mij dezelfde reden. De auto wordt afgeleverd eind november dus ik zal dan zien wat de status is. Als deze feature dan niet beschikbaar is zullen wij moeten gaan praten over compensatie. (vooral als GPS ontvangst ook niet goed blijkt te zijn).
zakraket
4th Gear member

De mijne a.s. donderdag dus ik zal de verkoper nog eens wat vragen stellen.
RichieB
6th Gear member

twcoolen schreef:Een van de key features van MirrorLink is namelijk om je OnPhone navigatie app te spiegelen op je head unit.
Dit is waarschijnlijk de hoofd reden dat dit nooit op de SCT zal worden toegestaan. Volvo heeft een of andere schimmige deal met iGO gemaakt. Het feit dat iGO bij SCT zo veel meer kost dan op een Asteroid duidt hier ook op.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
P-V60
3rd Gear member

Wel laf dat ze het dan afschrijven op het gebrekkige aanbod van ondersteunende telefoons...
Volvo V60 PIH (MY 2014) - Black Sapphire, SCT, HT Line, Driver Support etc.
gebla
2nd Gear member

zakraket schreef:De mijne a.s. donderdag dus ik zal de verkoper nog eens wat vragen stellen.
Hou ons op de hoogte. Vermoedelijk weet de dealer hier ook niks van,
zakraket
4th Gear member

gebla schreef:
zakraket schreef:De mijne a.s. donderdag dus ik zal de verkoper nog eens wat vragen stellen.
Hou ons op de hoogte. Vermoedelijk weet de dealer hier ook niks van,
Nee...dat is mijn ervaring tot nu toe ;) Kan hij ook niet zoveel aan doen, zij krijgen natuurlijk ook maar uitsluitend de informatie die Volvo wenst te geven (zoals hoe fantastisch SCT wel niet is...)

Ik had al aangegeven dat er veel GPS-klachten waren en dat ze bij de inbouw daar misschien alvast wat aandacht aan konden geven, maar hij gaf aan dat er bij hun nog geen klachten waren gekomen.
Van leveringsproblemen (zoals hier ergens op t forum gemeld) van SCT wist hij ook niks.

Nu kun je je natuurlijk ook afvragen hoeveel systemen ze al ingebouwd hebben (in ieder geval één demo) en welk percentage van de gebruikers wat meer technisch onderlegd is en weet wat SCT eigenlijk is en wat er aan mankeert.
jongbj
2nd Gear member

Zojuist mijn dealer (Vos in Oss) gesproken. Bij Volvo NL zijn geen meldingen of problemen bekend over het moeilijk verkrijgen van een fix door de GPS. Ik heb mijn verbazing daarover uitgesproken maar hij wist zeker dat het bij VolvoNL niet als vaker voorkomend probleem gezien werd. Dat was het.
Ook lag het ontbreken van de 'mirror' functie niet aan de SCT maar aan het feit dat ik geen Android telefoon had..........
Toen ik hem confronteerde met de info uit deze draad kon hij zich niet voorstellen dat Volvo hem verkeerd zou voorlichten.

Al met al gaat mijn V70 op 9 augustus terug naar de dealer om het probleem met de fix op te lossen.

De kans dat mijn volgende auto een Volvo wordt neemt op dit moment zo'n beetje wekelijks af!
Skoda Octavia Combi Business 1.6mpi uit 2006
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, en een gratis start/stop. GESTOLEN!!
Tijdelijk: V70 2.4d GT uit Juni 2009, eindelijk weer volvo.
Volvo V70 D3 GT LE met Driver Support Line, Comfort Pack, PDC voor, Caspian Blue met Beige interieur.
Range Rover Evoque: Na het SCT debacle geen Volvo meer voor mij.
twcoolen
3rd Gear member

jongbj schreef:Zojuist mijn dealer (Vos in Oss) gesproken. Bij Volvo NL zijn geen meldingen of problemen bekend over het moeilijk verkrijgen van een fix door de GPS. Ik heb mijn verbazing daarover uitgesproken maar hij wist zeker dat het bij VolvoNL niet als vaker voorkomend probleem gezien werd. Dat was het.
Ook lag het ontbreken van de 'mirror' functie niet aan de SCT maar aan het feit dat ik geen Android telefoon had..........
Toen ik hem confronteerde met de info uit deze draad kon hij zich niet voorstellen dat Volvo hem verkeerd zou voorlichten.

Al met al gaat mijn V70 op 9 augustus terug naar de dealer om het probleem met de fix op te lossen.

De kans dat mijn volgende auto een Volvo wordt neemt op dit moment zo'n beetje wekelijks af!
MirrorLink is komen te vervallen, zoals bevestigd geworden door Mieke van der heijden, Customer Relations Consultant Volvo NL. Dat kun je tegen je dealer vertellen. Ik heb zelf een MirrorLink capable telefoon inclusief DriveLink app, geen MirrorLink beschikbaar.

Van de GPS problemen met SCT heeft de dealer vorige week dinsdag of woensdag een bulletin ontvangen. Daarin wordt o.a. week 36 genoemd als datum voor een update van SCT met mogelijke GPS verbeteringen.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
BanRay
2nd Gear member

Klinkt alsof Vos in Oss z'n zaakjes niet goed voor elkaar heeft. Of hij leest de bulletins niet (goed) of hij licht de klant verkeerd voor. In beide gevallen slechte zaak... ](*,)
2009: Audi A4
2013: Volvo V60 Plug-In Hybrid
Autozoeker
5th Gear member

http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=13814

enough said... als je gps test oid op kon zetten, kan je het bewijzen. Maar ja je mag niets "eenvoudig" installeren van die flapdrollen.
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”