Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
B Funky
1st Gear member

Heb de mijne vrijdag opgehaald en echt een superauto... Als ik erachter ben hoe ik een foto kan uploaden zet ik hem erop
In Bestelling:
V40 D2 Momentum - Misty Blue - Dynamic Line (verlaagd/getint glas achter/17"; velgen) - BBP met Connected Touch incl navigatie - Premium MMS - Park Assist Pilot - Park Assist Camera - Verlichtingspack 2 - Neerklapbare passagiersstoel - Keyless Start
Euske
Starter

het ligt eraan wanneer het kenteken binnen is, maar donderdag of vrijdag eindelijk de auto ophalen.
V40 D2 Momentum - Black Sapphire - Vasa Leder Charcoal zwart - Park assist camera - verschuifbare armsteun - Dual Xenon - Business Pack Pro- Dynamic line - Winter line
Rob M
5th Gear member

dbt schreef:Blijft een mooie aparte kleur en erg complete auto ook!
Benieuwd naar het interieur ook ;)
Slechte foto's en nog ingepakt, maar dit geeft een idee van het interieur!

Afbeelding

Afbeelding
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
JustinK
2nd Gear member

Sjieke combinatie zo! Mooi! :)
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
B Funky
1st Gear member

kan iemand me uitleggen hoe een foto te plaatsen?
In Bestelling:
V40 D2 Momentum - Misty Blue - Dynamic Line (verlaagd/getint glas achter/17"; velgen) - BBP met Connected Touch incl navigatie - Premium MMS - Park Assist Pilot - Park Assist Camera - Verlichtingspack 2 - Neerklapbare passagiersstoel - Keyless Start
Rob M
5th Gear member

B Funky schreef:kan iemand me uitleggen hoe een foto te plaatsen?
De simpelste manier is om een account aan te maken bij bijvoorbeeld 'photobucket', daar de foto's op te plaatsen en dan de link naar de foto in je bericht zetten. Dan zie je de foto in het forum en als je op de foto klikt wordt je doorgeleid naar photobucket (handig als je meer foto's hebt en er maar 1 wilt plaatsen)
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
B Funky
1st Gear member

lekker omslachtig dus haha
In Bestelling:
Poekoek
3rd Gear member

Dat modern woord staat erg goed, past ook mooi bij Vibrant Copper :)
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic

Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
JustinK
2nd Gear member

B Funky schreef:helaas blijkt de connected touch nog niet leverbaar. Navigatie en internet werkt dus nog niet. Verwachting is half augustus. Tot die tijd dus zonder navi rijden
Afgelopen weekend schoot mij nog iets te binnen m.b.t. bovenstaande. Vooral van belang voor de leasers onder ons (en dat zijn er een heel aantal ;))

Als SCT nog niet leverbaar is vanuit de fabriek en dit dus achteraf door de dealer wordt ingebouwd heeft dat (positieve) consequenties voor de bijtelling. Je betaalt nl. bijtelling over het bedrag zoals de auto uit de fabriek komt rollen. Dus als de dealer achteraf SCT inbouwt betekent dat dus volgens mij dat het een accessoire is, en die € 500,- dus uit de fiscale waarde van de auto gehaald moet worden, waardoor de bijtelling lager wordt.

Is dit juist beredeneerd of niet?
Huidig
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Morri
2nd Gear member

JustinK schreef:
B Funky schreef:helaas blijkt de connected touch nog niet leverbaar. Navigatie en internet werkt dus nog niet. Verwachting is half augustus. Tot die tijd dus zonder navi rijden
Afgelopen weekend schoot mij nog iets te binnen m.b.t. bovenstaande. Vooral van belang voor de leasers onder ons (en dat zijn er een heel aantal ;))

Als SCT nog niet leverbaar is vanuit de fabriek en dit dus achteraf door de dealer wordt ingebouwd heeft dat (positieve) consequenties voor de bijtelling. Je betaalt nl. bijtelling over het bedrag zoals de auto uit de fabriek komt rollen. Dus als de dealer achteraf SCT inbouwt betekent dat dus volgens mij dat het een accessoire is, en die € 500,- dus uit de fiscale waarde van de auto gehaald moet worden, waardoor de bijtelling lager wordt.

Is dit juist beredeneerd of niet?
Redenering klopt... alleen de prijs niet

Sensus Connected Touch kost als aanvulling op het optionele Business Pack Pro, slechts € 500.
De accessoireprijs bedraagt € 1.250 zonder navigatie en € 1.550 inclusief iGOnavigatie.

Ik weet niet of de dealer het nu dan dus achteraf doet voor de 500 EUR omdat dit is afgesproken.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
zakraket
4th Gear member

Ik mag donderdag om 9.30 mijn auto in ontvangst nemen :)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Tankiej
3rd Gear member

Morri schreef: [..]

Sensus Connected Touch kost als aanvulling op het optionele Business Pack Pro, slechts € 500.
De accessoireprijs bedraagt € 1.250 zonder navigatie en € 1.550 inclusief iGOnavigatie.

Ik weet niet of de dealer het nu dan dus achteraf doet voor de 500 EUR omdat dit is afgesproken.
Dat lijkt me toch wel. Jij kan er toch niks aan doen dat het nu tijdelijk niet leverbaar is? Dan zou je dus langer moeten wachten en meer moeten betalen? Dat zou wel heel vreemd zijn.

Overigens is de middenconsole van een auto die af-fabriek de optie SCT heeft anders dan van één die dat niet heeft. Die met SCT heeft namelijk geen 'NAV' knop op de middenconsole, als het goed is. Dus helemaal achteraf inbouwen is het niet, een deel is al voorbereid/aangepast op SCT :)
ahuntjens
1st Gear member

zakraket schreef:Ik mag donderdag om 9.30 mijn auto in ontvangst nemen :)
Gaaf zeg ! Ik was al stiekem aan het hopen dat ze die van jou met die van jou zouden wisselen . ''per ongeluk '' :wink:

Helaas :D
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
zakraket
4th Gear member

Mocht dat zo zijn laat ik het je weten ;)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
JustinK
2nd Gear member

zakraket schreef:Ik mag donderdag om 9.30 mijn auto in ontvangst nemen :)
Nice! Wel een hoop fotootjes maken he ;)
Tankiej schreef:

Dat lijkt me toch wel. Jij kan er toch niks aan doen dat het nu tijdelijk niet leverbaar is? Dan zou je dus langer moeten wachten en meer moeten betalen? Dat zou wel heel vreemd zijn.

Overigens is de middenconsole van een auto die af-fabriek de optie SCT heeft anders dan van één die dat niet heeft. Die met SCT heeft namelijk geen 'NAV' knop op de middenconsole, als het goed is. Dus helemaal achteraf inbouwen is het niet, een deel is al voorbereid/aangepast op SCT :)
Hmmm OK. Nou ja ik wacht het belletje van mijn dealer wel af. Verwacht binnen nu en een maand wel iets te horen en dan maar eens checken hoe het zit met SCT. Als ze had achteraf gaan inbouwen, ga ik wel weer met de leasemij bellen :)

Overigens neem ik ook aan dat die € 500,- dan wel de prijs is om mee te rekenen, want zo staat het ook op de offerte.
Huidig

Historie
Tankiej
3rd Gear member

Ik was trouwens afgelopen vrijdag met een collega bij de Volvo dealer, hij mocht zijn V40 in ontvangst nemen. De verkoper gaf aan dat hij ook helemaal niks meer snapt van de levertijden, het is werkelijk waar compleet willekeurig.. Hij gaf aan dat normaal bij Volvo de bestel volgorde wel wordt aangehouden bij productie en levering, maar dat het bij de V40 nu gewoon helemaal niet meer duidelijk is.

Ze hadden een V40 eerste week van juni bestelt, die kreeg een leverdatum van eind september maar stond vorige week opeens al op de stoep. Mijn auto is 10 april besteld en is een maand vertraagd, levering bij dealer staat nu op 20 augustus.
V40 van mijn collega was twee weken na die van mij bestelt, hij heeft hem dus al in ontvangst genomen. Daarvan stond de leverdatum eerst eind augustus/begin september.

Ik heb het ondertussen al 'geaccepteerd' dat ik een maand langer moet wachten, maar leuk is anders :P
ahuntjens
1st Gear member

zakraket schreef:Mocht dat zo zijn laat ik het je weten ;)
thnx :wink:
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
frank3523
1st Gear member

Mijn auto staat nu bij de dealer. Kan hem pas 30 juli ophalen vanwege grote drukte bij de dealer. Uiteindelijk toch 2 weken eerder dan verwacht. :P
Euske
Starter

frank3523 schreef:Mijn auto staat nu bij de dealer. Kan hem pas 30 juli ophalen vanwege grote drukte bij de dealer. Uiteindelijk toch 2 weken eerder dan verwacht. :P
Dat is het ook bijna. Effe geduld nog
Morri
2nd Gear member

Tankiej schreef:

Lijkt mij ook dat het je dan niks extra kost..
Ik had em sowieso al als accessoire genomen met iGo nav...

zie middenconsole in mijn thread (Besteld! V40 R-Design - Black Sapphire Metallic)
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Plaats reactie

Terug naar “V40”