Volvo v40 R design (Foto's en Lekke band)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Morri
2nd Gear member

Is er al iemand met deze velgen onder een zwarte V40? Of weet iemand een online configurator?

Ik vind ze ook erg mooi...

@Bas79: Waar heb je (/ volvo dealer) ze vandaan?
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Morri
2nd Gear member

Configurator gevonden op de website van de velgfabrikant zelf. Alleen de zwarte zoals die van jou kunnen hier niet op lijkt het. Deze zijn zwart gepolijsten aan de binnenkant.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Morri
2nd Gear member

knap, als ik de geselecteerde uitvergroot zijn ze wel zwart...

deze configurator werkt niet helemaal lekker lijkt het :-)
Bas79
2nd Gear member

Ja dat zijn de juiste. Mijne zijn besteld bij van Essen in Westervoort.
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
Bas79
2nd Gear member

@morri, ik zal wel echt de verlagings veren van Heico monteren icm deze velgen. Dit omdat ze iets verder naar buiten staan. Het comfort is gewoon nog goed te noemen en staat gewoon erg dik
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
MvR
2nd Gear member

Zeer mooie uitvoering zo met die velgen!
Was het misschien niet nog vetter geweest als je ook zwarte spiegels had genomen? Er stond er 1 in de showroom met zwarte spiegels toen ik die van mij ging kopen. Zie foto!
guidov
2nd Gear member

MvR schreef:Zeer mooie uitvoering zo met die velgen!
Was het misschien niet nog vetter geweest als je ook zwarte spiegels had genomen? Er stond er 1 in de showroom met zwarte spiegels toen ik die van mij ging kopen. Zie foto!
Zwarte spiegelkappen horen niet op een RD. ( jaja inderdaad dat is "mijn" mening)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
MvR
2nd Gear member

guidov schreef:
Zwarte spiegelkappen horen niet op een RD. ( jaja inderdaad dat is "mijn" mening)
Klopt bij alle andere lak kleuren vind ik het ook niet mooi, maar bij wit vind ik het zeker niet verkeerd!
E10
2nd Gear member

MvR schreef:
guidov schreef:
Klopt bij alle andere lak kleuren vind ik het ook niet mooi, maar bij wit vind ik het zeker niet verkeerd!
Ik heb zwarte spiegelkappen gekozen op een Electric Silver R-design omdat ik de oorspronkelijke wat weg vond vallen met die lakkleur. Ben benieuwd..
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
Bas36
2nd Gear member

Bij die kleur kan ik het goed begrijpen. Zwart en zilver is een mooie combinatie.
MvR
2nd Gear member

Ja ben zeer benieuwd hoe dat eruit ziet!
In bestelling
2020 December: Volvo XC40 P8 AWD Recharge Pure Electric R-Design
Huidig
2018: Volvo XC40 T4 R-Design in Osmium Grey
Voorheen
2013: Volvo V40 D2 - R-Design / Black
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

E10 schreef:Ik heb zwarte spiegelkappen gekozen op een Electric Silver R-design omdat ik de oorspronkelijke wat weg vond vallen met die lakkleur. Ben benieuwd..
Bij Electric Silver lijkt het me inderdaad wel mooi staan. Ben benieuwd... Zien de foto's wel verschijnen ;)
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
V-Ray
1st Gear member
Contacteer:

pvdwaal schreef:
Bas79 schreef:
pvdwaal schreef:
Het enige wat ontbreekt is lichte tinting op je voorste ruiten van in totaal zo'n 50%. Dit komt dan net door de meting heen en in mijn blauwe A3 nog nooit aangehouden en genoeg langs politie gereden :)

Dat maakt je auto echt helemaal af. Nu is contrast met achterruiten net iets te hoog.
Dit laat ik zelf dus ook doen, incl donkere zonneband.

Enjoy!
Ja dat wil ik ook nog doen. Ik ben alleen benieuwd hoeveel de ramen al standaard getint zijn.

Weet jij nog een goed adres voor de voorste ramen?
Jazeker, heb iemand die al 2 leaseauto's en die van mijn schoonvader heeft geplakt.
Hij haalt de ramen er dan in zijn geheel uit, zodat jetotaal geen randen of naden hebt.
Je kan gewoon krabben met nagels en nog zie je geen begin. V40 gaat hij ook weer doen :)

Hij werkt wel vanuit regio Rotterdam als dat geen probleem is stuur ik je wel een PM
Hi PvdWaal, Kun je mij ook voorzien van een PM voor het plakken van de ramen?

Ennuh, Bas36; wat een vette bak! Ik heb nu ook een witte R-design D2 in bestelling staan. 18" Ixion besteld icm Heico verlaging. Tof om te zien hoe dat er ongeveer uit gaat zien. Ik ga eens informeren of ik de bestelling van de velgen (niet af-fabriek) nog kan wisselen met een ander type. Hoe langer ik op dit soort sites zit, des te meer geinspireerd ik raak. :)
kisman
2nd Gear member

Ziet er erg dik uit met de verlagingsset en zwarte velgen
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Fabje
2nd Gear member

Bas, wat een geweldige auto ik zal mijn ogen openhouden aangezien we redelijk dicht bij elkaar wonen... jij Arnhem ik Duiven. Dit is mijn auto http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=58835
Volvo C30 2011 2.0 R-Design | Eibach Pro-kit | Milltek Non Resonated Exhaust | EuroSport Tuning Front Strut Bar | 60mm Throttle Body
pvdwaal
3rd Gear member

Nou ik kan met je meepraten hoor: afgelopen zaterdag ook een compleet gescheurde achterband gehad op de Franse snelweg met mijn A3! Zag er hetzelfde uit als die van jou: complete wang doorgescheurd.

Ik reed 135 op linkerbaan toen het gebeurde en kon gelukkig zonder veel problemen op de vluchtstrook komen...

Zal je net zien met de laatste grote rit, want zaterdag komt mijn V40 al :P
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
HakanC
3rd Gear member

Hey wat deed jij gisteren in Rotterdam? :)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
patman
2nd Gear member

Het blijft echt een mooie auto en kan het niet laten om telkens weer na een tijdje de foto's op te komen zoeken....

Heb zelf ook een witte T3 met panorama dak en velgen fabriek af maar kriebelt elke keer als ik de foto's zie...... ;p
Bas79
2nd Gear member

Hee Hakan,

Beetje late reactie haha.

Ik heb de auto al sinds 1 oktober 2013 niet meer. Hij is overgegaan naar een (ex) collega die in Rotterdam woont, en inmiddels is de auto weer over naar iemand anders. Ik heb geen idee waar in nederland de auto nu rondrijdt.

Ik ben van werkgever verandert en heb de auto achtergelaten. Denk er nog vaak aan terug. Het blijft echt een schitterende auto.

Inmiddels rijd een ik seat leon cupra 280. Heel ander soort auto, maar wat een beest :-)
Plaats reactie

Terug naar “V40”