Ik wel:En volvo originele lakken zijn vrij hard, bij overspuiten weet ik dat niet.
* Kleurverschil
* Blanke lak die los gaat laten
Allemaal beleefd me de vorige V70.
Ik wel:En volvo originele lakken zijn vrij hard, bij overspuiten weet ik dat niet.
Een beunhaas is vaak iemand die normaal ook bij een bedrijf werkt,dus heeft niets met wel of niet goed werk verrichten van doen,er zijn ook knoeiers onder normale schadebedrijven...evert65 schreef:jaaaa dat had ik ook....ik ook ...ik ook.
zeker allemaal bij een beunhaas geweest
heb diverse wagens bij de spuiter gehad, was nogal ruigin m'n jonge jaren
maar dergelijke problemen nooit gehad, het was altijd VAKWERK
Dat zou ik niet te hard roepen. Bij onze 855 die we hebben gehad moest de bumper vervangen worden door een Focwa bedrijf. Die had de bumper besteld bij Volvo en kreeg hem op kleur gespoten aangeleverd, dus alleen nog maar monteren...Mart van der Steeg schreef:En volvo originele lakken zijn vrij hard, bij overspuiten weet ik dat niet.
+1Thijs schreef:Hier bijna allemaal prive rijders, die nemen de kwaliteit een stuk serieuzer. De leasemarkt verknoeit de minimale eisen aan een schadehersteller wat mij betreft. Ik heb laatst een "bakkie" gehad, en waar ik het heb laten doen trok even een beerput los. De schade die ik had zou er bij een lease aut hoogst waarschijnlijk uit gepoetst zijn. Voor mij als particulier konden ze dat niet maken, dus is de hele kop over gesptoten. Tsja..
Geen dure vrienden maar vrienden met dure auto's en dat is iets heel anders!evert65 schreef:Das een mooie oplossing
Dure vrienden heb jij......
Niets duurder dan onze auto's hoor! Het zijn geen nieuwe...lint schreef:Geen dure vrienden maar vrienden met dure auto's en dat is iets heel anders!