ALs ik mijn V50 2.0d start krijg ik steeds vaker de melding immbolizer controleer boekje.
Nou zou je zeggen dat mijn sleutel vast bleef zitten, of dat de auto niet zo starten ofzo iets dergelijks, maar niets van dit alles.
Ik krijg alleen een iritante melding op mijn display, en verder merk ik helemaal niets.
1 keer klikken en de melding is weg, maar toch zint het me niet.
Met de melding in het display, uit laten lezen bij de dealer heeft ook niets geholpen.
Volgens de computer is er niets aan de hand.
Het zal wel aan je sleutel liggen wordt me dan verteld, maar die het zal wel ken ik bij de dealer.
Daarom hier de vraag of er meer mensen zijn die dit probleem kennen, en mogelijke antwoorden op mijn probleem zijn dan ook zeer welkom.
Als het de sleutel vervangen is dan is dat geen probleem, er is toch 1 sleutel zoek, dus een tweede erbij is niet erg, maar ik geloof alleen niet zo dat het alleen aan de sleutel ligt.
melding immobilizer
- JosP
- 3rd Gear member
Batterij van de sleutel bijna leeg? Sleutel opnieuw programmeren? Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Diamond Cut/Dark Grey matt.
-
- Starter
batterij is al vervangen, door een IKEA batterij,
Misschien een betere, maar lijkt me dat dat in ieder geval een paas dagen goed is.
opnieuw programmeren kan een optie zijn, maar dan moet ie het toch helemaal niet meer doen?
Misschien een betere, maar lijkt me dat dat in ieder geval een paas dagen goed is.
opnieuw programmeren kan een optie zijn, maar dan moet ie het toch helemaal niet meer doen?