For the record, dat gezonde verstand ben ik al kwijt sinds ik mijn classic Mini Cooper heb

Niet te vroeg juichen, het is nog niet zo ver. En met een demissionair kabinet gaat het hem ook nog niet worden, vrees ik...FaizXC90 schreef:Dit is er eentje met een spoiler op de achterklep.
For the record, dat gezonde verstand ben ik al kwijt sinds ik mijn classic Mini Cooper hebIk reken maar zo. Ik kan een V70 kopen voor 20 duuzend en schrijf hem in 5 jaar af, kost me 4000 eurie per jaar. Plus wat onderhoud etc, kom je op 5 rooitjes per jaar, tel daar nog bij de 25% bijtelling over de cataloguswaarde x 42% belasting, ben je nog 4000 euro verder. Ik kan voor iets minder dan 5 duuzend een 850 R kopen, schrijf deze in 5 jaar af (als ik hem op de zaak zet), plus reparatie, onderhoud, banden plus dat het binnenkort een youngtimer is dus 35% bijtelling over de dagwaarde/aanschafwaarde x 42%, kom ik totaal aan de 3500-4000 euro per jaar. Kan ik nog flink wat benzine verstoken en een hoop lol hebben voor weinig
wim de jong schreef:autohuis Isselt is gewoon Wegkamp.....Dit is zijn zoon, bij Wegkamp liepen ze allebei in de zaak.
Deze zaten eerst op industrieterrein hoefslag, Amersfoort, bij Hoevelaken Maar zijn verhuist naar Fluorweg.
Ik ben ronduit belazerd met mijn V70 door Wegkamp, en vind vooral senior een zeer onbetrouwbaar figuur.
Ik heb proefgereden in de auto, en kreeg het onderhoudsboekje (met stempels) te zien, maar hij gooide deze weer terug in de auto bij de eerste bezichtiging(kreeg hem dus niet in handen) Met de proefrit was het boekje niet in de auto.
Er werd beloofd een grote beurt en distributieriem vervangen, incl waterpomp. De km stand was 161.000, met diesel was dit nodig.
De koopprijs was excl distributieriem vervangen.
Bij aflevering was het boekje opeens verdwenen.
Thuis opende ik het luchtfilterhuis.......het luchtfilter helemaal dicht, en vervuild, dus grote beurt???????
Ik terug, en vragen om het boekje. Hij beloofde mij het boekej, maar ik heb elke maand een mail gestuurd, (eerst werd er nog gereageerd, "ja, ik ben ermee bezig", maar laatse keren al niet meer.
Heel onbetrouwbaar kereltje, ik zou er nooit meer komen, en raad ik ook een ieder sterk af!