Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Tankiej
3rd Gear member

Morri schreef:
Tankiej schreef:
Morri schreef: [..]
Redenering klopt... alleen de prijs niet

Sensus Connected Touch kost als aanvulling op het optionele Business Pack Pro, slechts € 500.
De accessoireprijs bedraagt € 1.250 zonder navigatie en € 1.550 inclusief iGOnavigatie.

Ik weet niet of de dealer het nu dan dus achteraf doet voor de 500 EUR omdat dit is afgesproken.
Dat lijkt me toch wel. Jij kan er toch niks aan doen dat het nu tijdelijk niet leverbaar is? Dan zou je dus langer moeten wachten en meer moeten betalen? Dat zou wel heel vreemd zijn.

Overigens is de middenconsole van een auto die af-fabriek de optie SCT heeft anders dan van één die dat niet heeft. Die met SCT heeft namelijk geen 'NAV' knop op de middenconsole, als het goed is. Dus helemaal achteraf inbouwen is het niet, een deel is al voorbereid/aangepast op SCT :)

Lijkt mij ook dat het je dan niks extra kost..
Ik had em sowieso al als accessoire genomen met iGo nav...

zie middenconsole in mijn thread (Besteld! V40 R-Design - Black Sapphire Metallic)
Hmm, bij jou zit er wel een NAV knop op de middenconsole. Ik heb begrepen dat die er niet op zit bij auto's waar SCT gelijk bij bestelt wordt.. :o
zakraket
4th Gear member

pfft...ik had wel meer begrepen van SCT dat uiteindelijk allemaal niet waar blijkt te zijn. (Zoals dat je een affabriek variant met echt touchscreen had en een "after"-fabriek variant met een IR-raam. Nu blijkt alles achteraf ingebouwd te worden). Wat een ontzettend slechte productmarketing en -ontwikkeling laat Volvo hier zien zeg
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Ik rol !, thnx voor de foto's. Mooi dat interieur hoor!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
Bas36
2nd Gear member

Mijn V40 RDesign zal toch nog worden afgeleverd deze week. Dus niet na de fabrieksvakantie. Ben erg blij. Ik mag hem vrijdag op gaan halen.
Foto's volgen pas later. Moet hem eerst polishen en en de CQuartz zetten.
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Bas36, toch vrijdag ophalen. Nice!

Zal je wss wel zien rijden :)

Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voskuh
2nd Gear member

Vandaag nog even snel bij de dealer naar binnen gelopen en de V40 staat gepland voor aflevering bij de dealer op 22 aug.
Dus ben benieuwd of dat gaat lukken.
Ze kunnen het zelf ook niet meer volgen zeiden ze.
Lijkt erop dat ze bepaalde batches produceren en als je dan net op tijd nog een bestelling meegeeft en je hebt geluk, dan kan die nog mee met die batch en heb je de auto binnen een maand op de stoep staan.
Mijn huidige contract loopt per september af, dus perfect gepland!
Bas36
2nd Gear member

dbt schreef:Bas36, toch vrijdag ophalen. Nice!

Ja toch vrijdag al.
De kans dat je me eens ziet rijden zit er goed in :twisted:
guidov
2nd Gear member

Bas36 schreef:

Ja toch vrijdag al.
Yesssss eindelijk man. Straks lekker genieten joh. Alvast heel veel veilig kilometers en we zien je Mods aan je ride wel op de pics verschijnen ;-)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Bas36 schreef:

Ja toch vrijdag al.
Jij komt de eerste dagen niet uit je V40?! :p

Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
Euske
Starter

Ze hebben maandag de afneembare trekhaak eronder gezet en kenteken aangevraagd. Zonder tegenbericht morgen ophalen. Ben benieuwd of de verlaging van het onderstel prettig rijden is.
V40 D2 Momentum - Black Sapphire - Vasa Leder Charcoal zwart - Park assist camera - verschuifbare armsteun - Dual Xenon - Business Pack Pro- Dynamic line - Winter line
Praveen
2nd Gear member

Bestelling vandaag door de dealer geplaats en verwachte leverdatum 30 oktober
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
MvR
2nd Gear member

Praveen schreef:Bestelling vandaag door de dealer geplaats en verwachte leverdatum 30 oktober
Die van mij is zatedag besteld en heeft een verwachte levertijd van eind September met een uiterlijke datum van 1 Oktober.
Of jou levertijd is heel uiterlijk genomen, of die van mij is nooit haalbaar :razz:
Praveen
2nd Gear member

Volgens mij is mijn afleverdatum wel heel ruim genomen.
De dealer gaf al aan dat hij plaatsen genoeg had en anders bestellingen kan verschuiven in die voor mij daarvoorin kan plannen
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Euske
Starter

Euske schreef:Ze hebben maandag de afneembare trekhaak eronder gezet en kenteken aangevraagd. Zonder tegenbericht morgen ophalen. Ben benieuwd of de verlaging van het onderstel prettig rijden is.
Ik werd vandaag gebeld. Ik mocht hem ophalen.
V40 D2 Momentum - Black Sapphire - Vasa Leder Charcoal zwart - Park assist camera - verschuifbare armsteun - Dual Xenon - Business Pack Pro- Dynamic line - Winter line
jeffrey1978
1st Gear member

18-7 besteld en verwacht week 42 toch een maand sneller dan mijn levertijd op de my13 was.
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

V40 T3 Momentum
Bestelling geplaatst: 15 juni. Oorspronkelijke indicatie: half september, nieuwe indicatie: half augustus. :)
Helaas zonder Scandinavian Line (iets fout gegaan in de bestelling) :(, daarom extra korting :).
ahuntjens
1st Gear member

Omdat er hier te weinig foto's zijn, hier een ice White Rdesign met panorama dak in Heerlen:

Staat gretig te wachten op de eigenaar :wink:

Afbeelding

Ik rij er zowat elke dag langs opweg naar werk en nu staat deze me hier dus de ogen uit te steken. Die van mij zal overigens geleverd worden in Sittard.(Exact zoals die hier in Heerlen dus staat)
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
zakraket
4th Gear member

Ik wil jouw ogen wel even uitsteken ;) (nofi!)

Vanmorgen opgehaald!
Hij is fantastisch! Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik hem vanmorgen voor t eerst zag
Afbeelding

In beter licht:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Praveen
2nd Gear member

Ziet er super uit.
Blijft een mooie combinatie wit met zwarte tinten.
ahuntjens
1st Gear member

zakraket schreef:Ik wil jouw ogen wel even uitsteken ;) (nofi!)

Vanmorgen opgehaald!
Hij is fantastisch! Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik hem vanmorgen voor t eerst zag
Afbeelding

In beter licht:
Afbeelding
:oops:
Afbeelding
Afbeelding
:oops:

Erg gaaf!!
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
Plaats reactie

Terug naar “V40”