Als of dat wat uit maakt. Iedereen mag toch de auto configureren zoals het hem of haar het mooiste lijktV40Rdesign schreef:Hoeveel van deze R-design hebben meer dan 150pk?
Hoeveel V40 met R-Design besteld?
-
- 1st Gear member
Die van mij in ieder geval niet. Voor mij was de bijtelling en functionaliteit belangrijker dan het aantal PK's.V40Rdesign schreef:Hoeveel van deze R-design hebben meer dan 150pk?
Los daarvan, hebben heel veel PK's ook niet zoveel zin in NL met de beperkte max snelheid en de drukte op de weg. Maar dat is mijn mening...
Besteld 10-7, opgehaald 09-10!
V40 D2 R-Design, Caspian Blue met Business Pack Pro, R-Design Plus Line, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorruit, Afneembare trekhaak, Elektronisch kinderslot achterportieren, Extra getinte ramen achterportieren en achterklep, 12V in kofferbak, Uitschakelbare passagiersairbag, zonder model- en motoraanduiding en een Space Design 520 Bagagebox met Vleugeldragers
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=57491
V40 D2 R-Design, Caspian Blue met Business Pack Pro, R-Design Plus Line, Verlichtingspack 2, Verwarmbare voorruit, Afneembare trekhaak, Elektronisch kinderslot achterportieren, Extra getinte ramen achterportieren en achterklep, 12V in kofferbak, Uitschakelbare passagiersairbag, zonder model- en motoraanduiding en een Space Design 520 Bagagebox met Vleugeldragers
- Calimero
- 3rd Gear member
R-design.... "wel de looks, maar niet de pk's!!!"
Sorry, heb geen v40, maar c30 R-design, dus beetje meekletsen mag hoop ik wel
Maar eh wat mij betreft geen v40 meeting, maar een heuse R-design meeting.... :multi:
Sorry, heb geen v40, maar c30 R-design, dus beetje meekletsen mag hoop ik wel
Maar eh wat mij betreft geen v40 meeting, maar een heuse R-design meeting.... :multi:
Volvo C30 R-design 2008 1.8 black sapphire 125pk 18" Odysseus high performance audio weitec verlaging racegaas parrot geblindeerd bla bla bla
R-design: niet de pk's, maar wel de looks
R-design: niet de pk's, maar wel de looks

-
- 2nd Gear member
Sorry heren geen lange tenen aub ik ben gewoon nieuwsgierig of er mensen zijn doe een beetje dikke motor in een R design hebben en dus niet alleen voor een snelle of sportieve look gaan.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hier gewoon een D2 tje onder de motorkap... Ik kon een wat kalere D3 nemen of een fully loaded D2, keuze was dan ook snel gemaakt.
Volvo - For Life
-
- 1st Gear member
Was ook absoluut niet mijn bedoeling, ik ben dus voor de look gegaag. R-Design ziet er gewoon mooi uit. Auto is voor mij echt meer een praktisch gebruiksvoorwerp dan een hobby, daar zit het verschil hem denk ik in. Ik kan niet ontkennen dat een mooi aangepast V40 er super uitziet en ik daar graag naar kijk. Alleen heb ik dat geld er dan niet voor over.V40Rdesign schreef:Sorry heren geen lange tenen aub ik ben gewoon nieuwsgierig of er mensen zijn doe een beetje dikke motor in een R design hebben en dus niet alleen voor een snelle of sportieve look gaan.
Besteld 10-7, opgehaald 09-10!
-
- 2nd Gear member
Hier ook een schaap in wolfskleren 

*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- SaturN
- 2nd Gear member
Hallo, nieuw op het forum hier. Ik heb afgelopen vrijdag een V40 T4 met R-Design besteld. Aflevering ergens begin oktober.
V40 T4 R-Design Polestar Tuned
“If you don't know who I am, then maybe your best course would be to tread lightly.”
“If you don't know who I am, then maybe your best course would be to tread lightly.”
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Jajajaja vandaag telefoontje van de dealer ze zijn binnen 2 x R-design. Besteld op 29 april en vandaag 29 juli binnen. Alleen helaas pindakaas nog wachten tot 30 augustus. ::( ::( ::( . Mijn werkgever had gerekend op half september Dus daar ook het geld op gereserveerd. Dus nog effe een maandje geduld voor mij en m'n collega.
In bestelling XC60 T8 R-design MY2018 Osmium Grey
Verwachte levering maart 2018
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Intellisafe Pro line + Winterline
-Park assist voor en achter
-Dab+
-Extra getint glas achter
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
- Bas36
- 2nd Gear member
Niet om het erin te wrijven, maar ik kom ook uit een Lexus CT, en ik ervaar de V40 op alle fronten als een upgrade wegligging, stilte (iets dat mij toch verrast heeft), en plezier. Enige waar je wat op kan aanmerken is de acceleratie. Maar door het schakelen lijk je al snel harder te gaandenlingen schreef:Jajajaja vandaag telefoontje van de dealer ze zijn binnen 2 x R-design. Besteld op 29 april en vandaag 29 juli binnen. Alleen helaas pindakaas nog wachten tot 30 augustus. ::( ::( ::( . Mijn werkgever had gerekend op half september Dus daar ook het geld op gereserveerd. Dus nog effe een maandje geduld voor mij en m'n collega.

Succes met wachten het gaat het waard zijn.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Niet om het erin te wrijven, maar ik kom ook uit een Lexus CT, en ik ervaar de V40 op alle fronten als een upgrade wegligging, stilte (iets dat mij toch verrast heeft), en plezier. Enige waar je wat op kan aanmerken is de acceleratie. Maar door het schakelen lijk je al snel harder te gaan
Succes met wachten het gaat het waard zijn.[/quote]
Dat is ook eigenlijk het enige waar ik een beetje bang voor ben...
want zo'n hybride is toch eigenlijk best snel. Maar ik zie het vanzelf wel ben blij met de keuze die ik heb gemaakt net als jij. Maar in ieder geval bedankt dat je mij hierop wijst....hahahahahah. :thumbright:

Succes met wachten het gaat het waard zijn.[/quote]
Dat is ook eigenlijk het enige waar ik een beetje bang voor ben...
want zo'n hybride is toch eigenlijk best snel. Maar ik zie het vanzelf wel ben blij met de keuze die ik heb gemaakt net als jij. Maar in ieder geval bedankt dat je mij hierop wijst....hahahahahah. :thumbright:
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-
- 2nd Gear member
Een CT200 is vele malen sneller bij het stoplicht dan een diesel als een D2
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Doe jij er nog even een schepje bovenop...!! :?V40Rdesign schreef:Een CT200 is vele malen sneller bij het stoplicht dan een diesel als een D2

-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-
- 1st Gear member
Ik heb een snelle Golf GTI met DSG verruild voor een V40 en nog geen dag spijt van gehad. Leuk hoor zo'n scheur ijzer, maar uiteindelijk wil je comfortabel van A naar B en dat doet de V40 vele malen beter. Dan maar niet als eerst weg bij het stoplicht, ach ik ben ook geen 20 meer 

-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk. Das idd het allerbelangrijkste. :thumbright:remcohe schreef:Ik heb een snelle Golf GTI met DSG verruild voor een V40 en nog geen dag spijt van gehad. Leuk hoor zo'n scheur ijzer, maar uiteindelijk wil je comfortabel van A naar B en dat doet de V40 vele malen beter. Dan maar niet als eerst weg bij het stoplicht, ach ik ben ook geen 20 meer
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik kan niet anders zeggen dan je hebt helemaal gelijk!!! Vrijdag 30 september opgehaald en er inmiddels 360km mee gereden. Wat een top auto is dit zeg!! Die Lexus was goed maar deze is beter!! En de acceleratie is gewoon goed. Niks mis mee!Bas36 schreef:Niet om het erin te wrijven, maar ik kom ook uit een Lexus CT, en ik ervaar de V40 op alle fronten als een upgrade wegligging, stilte (iets dat mij toch verrast heeft), en plezier. Enige waar je wat op kan aanmerken is de acceleratie. Maar door het schakelen lijk je al snel harder te gaandenlingen schreef:Jajajaja vandaag telefoontje van de dealer ze zijn binnen 2 x R-design. Besteld op 29 april en vandaag 29 juli binnen. Alleen helaas pindakaas nog wachten tot 30 augustus. ::( ::( ::( . Mijn werkgever had gerekend op half september Dus daar ook het geld op gereserveerd. Dus nog effe een maandje geduld voor mij en m'n collega.![]()
Succes met wachten het gaat het waard zijn.
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Dab+
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
-
- 4th Gear member
Al in mijn eigen topic gemeld, maar ook bij dezen: 28 augustus een D2 R-design besteld in Ice White. Hoewel ik erg geniet van mijn huidige V60, zie ik uit naar de levering (november?).
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
-
- Starter
Dit is de laatste week dat ik in mijn A4 Avant Pro Line S rijd.
Komende week wordt mijn V40 R-design geleverd. Simpelweg vanwege de bijtelling die ik beu was, heb ik gekozen voor deze auto. In begin ietwat sceptisch, want het is een vrijwillige 'downsize' van mijn lease-contract, maar de harde besparing in euro's zijn enorm!
V40 D2 R-design in Electric Silver
Plus Line
Business Pack Pro
Verlichtingspakket 2
Getinte ruiten
Neerklapbare rugleuning passagierstoel
PCC met Keyless Drive
BLIS, Drive Alert, Lane Change, Grootlichtassistent, etc.
Verwarmbare voorruit
Afstandbediening RTI
Stuurbekrachtiging 3 standen
Premium Sound
Verwarmbare voorstoelen
Afneembare trekhaak
Vleugeldragers met Space design dakbox
Veel gelezen op dit forum en nu benieuwd naar mijn eigen ervaringen!
Zal na de eerste km's jullie op de hoogte brengen.
Komende week wordt mijn V40 R-design geleverd. Simpelweg vanwege de bijtelling die ik beu was, heb ik gekozen voor deze auto. In begin ietwat sceptisch, want het is een vrijwillige 'downsize' van mijn lease-contract, maar de harde besparing in euro's zijn enorm!
V40 D2 R-design in Electric Silver
Plus Line
Business Pack Pro
Verlichtingspakket 2
Getinte ruiten
Neerklapbare rugleuning passagierstoel
PCC met Keyless Drive
BLIS, Drive Alert, Lane Change, Grootlichtassistent, etc.
Verwarmbare voorruit
Afstandbediening RTI
Stuurbekrachtiging 3 standen
Premium Sound
Verwarmbare voorstoelen
Afneembare trekhaak
Vleugeldragers met Space design dakbox
Veel gelezen op dit forum en nu benieuwd naar mijn eigen ervaringen!
Zal na de eerste km's jullie op de hoogte brengen.
- Voskuh
- 2nd Gear member
Je had nog veel meer kunnen besparen. Volgens mij heb je bij elke optie een vinkje gezet 

bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!