Bij Rica heb je altijd de keus of je terug wilt kunnen zetten naar origineel. Daarvoor koop je de optionele loader.FjodJont schreef:Trouwens SF, ik weet dat jij hem gaat tunen (zei je toen ook) maar ik heb je nog niet gehoord over de Isoftloader van Rica. Wat vind jij daarvan, heb je info ingewonnen, is het daadwerkelijk zoals zij zeggen niet te traceren? Ben wel benieuwd naar jou mening.
Is alles weer on- topic en de 'get a room you two' ook gelijk de kop ingedrukt :8:
Uiteraard zegt Rica dat het niet traceerbaar is, maar ze hebben wel de auto een paar uur nodig om een aanpassingen aan het systeem te doen, dus...... dan lijkt mij dat tenminste terug te vinden is dat "het slotje v/d deur" gehaald is, maar dat is maar een aanname. Bovendien zegt dat niks. Als ik de deur van het museum heb verwijderd word ik ook niet gearresteerd voor het stelen van de schilderijen, dus, conclusie: ik denk dat tunen met Rica icm loader de meest "veilige" tuning op dit moment is. Zowel qua traceerbaarheid als qua prestaties die ze eruit halen. Ik krijg niet de indruk dat ze het randje opzoeken.
Maar jongens, kom nou met meer ervaringsinput! We wachten met smart!