hoi,
als je de middenpijp van een 1.8 en een 2.0 vergelijkt dan zit er bij de 2.0 een extra demper. is die nu wel echt nodig?
wat gebeurt er als ik met een 1.8 middenpijp ga rijden op een 2.0? gaat ie teveel herrie maken? gaat ie vermogen verliezen? iemand ervaring?
t punt is namelijk dat de 1.8 meer bodemspeling geeft, wat ik wel prettig vind/nodig heb.
iemand?
verschil uitlaat b18u en b20f
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18.01.2009 - 00:23
460 1.8 b18u donkergroen metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18.01.2009 - 00:23
niemand?
460 1.8 b18u donkergroen metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
440 2.0 b20f aut4, blauw, RIP
440 2.0 b20f aut4 zilver metallic
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24629
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Ik denk dat de bodemspeling niet alleen aan de uitlaat zal liggen. Wel weet ik nog dat de diameter van de pijp van de 2.0 groter is dan die van de 1.8. Verschil in geluid lijkt me verwaarloosbaar
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29.07.2013 - 00:34
- Locatie: Ruinerwold
Ik heb zelf een volvo 440. Lag een 1.7 automaat in.
Nu een 2.0 i automaat. Uitlaat van 1.7 gewoon overgezet. moest alleen de cat van een 2.0 er onderzetten.
Nu een 2.0 i automaat. Uitlaat van 1.7 gewoon overgezet. moest alleen de cat van een 2.0 er onderzetten.