Mijn achterruitenwisser is al een tijdje beschadigd, het 'dopje' dat ooit in het midden zat is vermoedelijk in de wasstraat afgebroken. Inmiddels heb ik me er al 2 keer aan bezeerd (zeer scherpe uitsteeksels).
Is dit gedeelte van de ruitenwisser eenvoudig te vervangen? En wat zou het kosten als de dealer dit doet?
Achterruitenwisser beschadigd
-
- 2nd Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
XC70 D5 MY2003, standkachel, schuifdak, premium soud & subwoofer, xenon, VCE, iMiv, Garmin 3590 LMT, Bury CC9060
Skoda Yeti 1.2 Elegance
Skoda Yeti 1.2 Elegance
-
- 2nd Gear member
Dank, ik ga voor dat bedrag graag langs bij de dealer! Ik kan het er dus zo aftrekken begrijp ik? Scheelt ook weer zagen 

XC70 D5 MY2003, standkachel, schuifdak, premium soud & subwoofer, xenon, VCE, iMiv, Garmin 3590 LMT, Bury CC9060
Skoda Yeti 1.2 Elegance
Skoda Yeti 1.2 Elegance
- Plein69
- 4th Gear member
Met iets moeite kan je het er zo af trekken.
Boven en onder bij het spuitmondje zit een randje waardoor hij klemt.
Op de foto links zitten twee kleine puntjes op het scharnier punt van de ruitenwisser.
Maar als u de nieuwe besteld kunt u bij die zien waar de montage / klempunten zitten.
En mogelijk wil een monteur hem er even op klikken.
Boven en onder bij het spuitmondje zit een randje waardoor hij klemt.
Op de foto links zitten twee kleine puntjes op het scharnier punt van de ruitenwisser.
Maar als u de nieuwe besteld kunt u bij die zien waar de montage / klempunten zitten.
En mogelijk wil een monteur hem er even op klikken.
2.4 T5 Rica getuned 300HP.
V70 3.0T6
V70 3.0T6