Ik vond het altijd wel snel, 2 jaar en weer leeg. Dus toch maar eens kijken. Ik denk dat ik de boosdoener vrij snel gevonden heb. Als ik onder de kap naar beneden kijk, direct achter de koelvin, zie ik een vochtige vlek:

Even wat dichterbij:

Je ziet het op de foto niet erg duidelijk, en het is nu vrij droog, maar gisteravond na ca 10km rijden was het duidelijk vochtig en groenig(de fluor). Dit herkende ik van airco perikelen met mijn vorige 480. Ik ben er dus van overtuigd dat deze vloeistof dus van ergens 'uit' het airco systeem komt. De slang, die je net kunt zien, die van de compressor naar de condensor loopt, is ter hoogte van dezelfde plek ook nat.
Dit is de condensor van voren:

Onder een bepaalde hoek ziet de rechter onderhoek er groenig uit. Mijn hypothese is dat de condensor in de rechter onderhoek lek is, en dat door de rijwind het vulmiddel naar achteren wordt geblazen, door de radiateur, om de slang heen, op de balk waar je de vochtige plek ziet.
Kan ik met vrij veel zekerheid stellen dat het inderdaad de condensor is die ervoor zorgt dat mijn systeem leegloopt?