...Eindelijk heb ik nieuwe velgen, het zijn toch de 'Stilauto Five' geworden en ik ben er erg blij mee ze staan ook erg fraai. Het is 16" en ik heb Bridgestone turanza ER 300 banden laten monteren.
Ik ga snel foto's maken en dan zal ik ze er op zetten.
Ik was dus op zoek naar Kahn velgen de RSR 17" ook een vijfspaak, ik was er achter gekomen dat die Heico sportiv velgen als je goed kijkt ook gewoon een Kahn logo op de velgrand hebben, maar bij Kahn wisten ze hier zogenaamd niets van en bij heico al helemaal niet. Ik had Kahn in Engeland gemaild of die velgen zouden passen ed. en ja dat zou geen probleem zijn. Aleen zij leveren alleen maar ik kan ze alleen maar bestellen via de belgische importeur (Atraxion) en dan wel via mijn bandenboer, maar helaas die velg word schijnbaar toch niet meer door Kahn gemaakt en ze waren bij de importeur ook niet meer vooradig.
Je zou zeggen pak dan die Heico velgen.. ben ik ook achteraan gegaan maar die doen gewoon erg wazig.. naar heico gebeld in m'n beste duits uitgevogeld dat ze via de importeur in nl wel te bestellen waren. (ben ik de naam even van vergeten) maar toen 't puntje bij 't paaltje kwam wisten zij eigenlijk ook niet precies of dat allemaal wel ging passen en nee, ze hadden eigenlijk ook nog nooit een set verkocht... Dubieus allemaal
Lang verhaal kort maken; heico/kahn velgen erg fraai, maar dan moet je waarschijnlijk wel je wielkasten uit laten rollen en een stuuruitslagbegrenzer monteren en heeel laag sportrubber monteren en dan nog heb je de kans dat de boel aanloopt!
Dus toen was de keus voor mij snel gemaakt, terug naar mijn eerste keuze en geen 17 maar 16" > kortom geen problemen..which works for me!
Binnekort foto's!
greetz J
nieuwe velgen!
- jessev40
- 3rd Gear member
- Contacteer:
V40 1.8 16v // 244 TIC - soon equiped with KMS!!!!! ('81)
life's a gamble, and we're all dice!
- jessev40
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Hoi Claudia, ik heb de foto's!
je kan ze hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=RBG7MUXC bekijken!
grtz J
je kan ze hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=RBG7MUXC bekijken!
grtz J
V40 1.8 16v // 244 TIC - soon equiped with KMS!!!!! ('81)
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
Nice 

VOLVO 440 1.8i '96