Voor de IT consultants

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
pvdwaal
3rd Gear member

Vorige week een V40 R-Design Ice White besteld en ja... ik ben IT-er :)

Het is icm met een panoramisch dak, getinte ruiten rondom en zwart/gepolijste velgen gewoon 1 van de mooiste kleuren.
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Morri
2nd Gear member

twcoolen schreef:<<Off>>

Hoe kan je eigenlijk een poll starten? Ik zie de optie niet bij het creeren van een post. Speciale rechten nodig?
Het staat ergens in de FAQ over het forum... Kan het niet meer vinden...
Zag wel dat er een heel apart forum is met pollen!

Je moet het in je eerste bericht aanmaken, er staan extra opties dan onder de attachment als ik het me goed herinner..
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Black kiwi
2nd Gear member

De aanblik vandaag in onze parkeergarage..
Afbeelding
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

Honda CB450N '86 | Grey Metallic
Plaats reactie

Terug naar “V40”