Vraagje; is er bij jullie een zogeheten Health-check door NUON uitgevoerd om te kijken of het veilig is om de auto op te laden?
Zo ja, is er dan ook een meting geweest waarbij de afschakeltijd en isolatieweerstand gemeten is?
Health-Check aangeboden door NUON
- Rutger1972
- 2nd Gear member
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 11.05.2013 - 11:31
- Locatie: Utrecht
Ik heb de auto al 1 week maar er is niemand geweest...
Blijkbaar moet je op eigen initiatief Nuon bellen.
Blijkbaar moet je op eigen initiatief Nuon bellen.
V60 D6 (phev) my14, ember black, hybride/security/winterline/blis/premium sound/sportseats
Certificaatnummer <20
Certificaatnummer <20
- EV70S
- 3rd Gear member
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 08.01.2006 - 13:53
Bij mij is er iemand geweest op 14 mei, foto's gemaakt, meterkast goedgekeurd en oprit / carport bekeken. Deze Nuon-medewerker had die week alleen maar Volvo klanten op staan.
Overigens niks gemeten, neemt alleen de groepen / aardlekschakelaars etc. op en wellicht hoofdzekering, was in orde en nog ruimte om eigen groep en meter te plaatsen.
Er zou een voorstel komen met 2 opties, 1x met laadbox tegen de muur en 1x met standaard WCD, nooit weer iets van gehoord / gezien. Moet je waarschijnlijk zelf achteraan blijven gaan, dan leg ik zelf wel een draadje....
Heel jammer dat dergelijke voorpret en goedbedoelde acties uiteindelijk afbreuk doen aan het imago van de Volvo, hoe goed de auto ook is bedacht en gaat bevallen.
Geld natuurlijk ook voor veel andere - meervoudig aangehaalde - thema's als kennis bij de voor-introductie, prijsstelling NL, levering en certificaten, uitspraken over velgen van sommige dealers, etc. etc.
Overigens niks gemeten, neemt alleen de groepen / aardlekschakelaars etc. op en wellicht hoofdzekering, was in orde en nog ruimte om eigen groep en meter te plaatsen.
Er zou een voorstel komen met 2 opties, 1x met laadbox tegen de muur en 1x met standaard WCD, nooit weer iets van gehoord / gezien. Moet je waarschijnlijk zelf achteraan blijven gaan, dan leg ik zelf wel een draadje....
Heel jammer dat dergelijke voorpret en goedbedoelde acties uiteindelijk afbreuk doen aan het imago van de Volvo, hoe goed de auto ook is bedacht en gaat bevallen.
Geld natuurlijk ook voor veel andere - meervoudig aangehaalde - thema's als kennis bij de voor-introductie, prijsstelling NL, levering en certificaten, uitspraken over velgen van sommige dealers, etc. etc.
MY2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid - Ice-White VERKOCHT
MY2012 Megane RS 265 CUP - Glacier Nacré
MY2012 Megane RS 265 CUP - Glacier Nacré
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33122
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Er stond vorige week maandag een meneer van Nuon op mijn voicemail. Maar hij ging mij bellen... nooit meer wat gehoord. Tsja ik kan niet altijd een Prive nummer opnemen...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Autowina
- 3rd Gear member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 08.07.2013 - 08:51
- Locatie: Groningen
Mijn collega en ik zijn door Nuon gebeld om een afspraak te maken.
Bij mij is 13 juni iemand geweest.
Een paar dagen later is er ook iemand bij mij collega geweest.
De meting was vrij uitgebreid en is compleet ingevuld via een Ipad.
Mijn collega kreeg per post een complete rapportage toegestuurd.
Ik heb alleen een (dure) offerte voor een buitenstopcontact gekregen.
Blijkbaar zit er geen lijn in hoe de procedure loopt.
Bij mij is 13 juni iemand geweest.
Een paar dagen later is er ook iemand bij mij collega geweest.
De meting was vrij uitgebreid en is compleet ingevuld via een Ipad.
Mijn collega kreeg per post een complete rapportage toegestuurd.
Ik heb alleen een (dure) offerte voor een buitenstopcontact gekregen.
Blijkbaar zit er geen lijn in hoe de procedure loopt.
2013: V60 Pih Ember Black, Beechwood sportst., Conn. Touch, Prem. audio, Winter Line, Hybr. Techn. Line, Snelh. afh. stuurbekr., Sadia &
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21357
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Nuon is nooit klantvriendelijk geweest, is mijn ervaring. Ik betrek mijn stroom en gas bij een andere partij.
En dat stopcontact voor je PIH: zelf doen.
En dat stopcontact voor je PIH: zelf doen.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 09.07.2013 - 12:55
Zo de reacties/klachten zijn diverser dan ik verwacht had.
Waarom ik er over begon is meer vanuit het punt dat wij als bedrijf zo'n health check ook uitvoeren op woningen en/of bedrijfspanden. Dus keek ik met veel enthousiasme uit naar A) een keuring van de concurrent en B) het initiatief vond/vind ik geweldig. Volvo staat voor veiligheid en nu komen ze ook de oplaadplek van hun nieuwste auto inspecteren, kan niet beter.
Helaas was het al snel duidelijk dat ze alleen maar binnen wilde komen om een laadpaal aan te smeren. Ik heb het spelletje maar mee gespeeld en vervolgens in de 1,5 uur minimaal 3x gevraagd of hij niks moest meten. Antwoord nee ik kan zo wel zien dat het goed is en ik heb de juiste apparatuur daarvoor toch niet bij me. Nu weet ik dat het in orde is maar hoe wist hij dat! Röntgen ogen of zo?
Ik heb dan ook bij mijn dealer een klacht ingediend omdat dit ronduit zorgwekkend kan zijn. Wanneer je bedrading niet op orde is kan er warmteontwikkeling, kortsluiting en dus brand ontstaan. Dit valt trouwens niet mee want bijna de helft van de 7200 binnenbranden uit 2011 wordt hierdoor veroorzaakt. Naast oude/slechte bedrading kan het ook simpelweg verkeerd zijn aangesloten. WCD met randaarde die niet aangesloten is wekt de schijn dat deze veilig is, iets wat wij helaas dagelijks tegenkomen.
Mijn dealer heeft mijn mail een op een doorgestuurd (ben ik ook niet blij mee, discretie!) naar NUON. Nu heeft een Operations manager van NUON mij op 05 juli een mail gestuurd dat hij nogal geschrokken was van mijn reactie en dat het niet de bedoeling was om richting een offerte te praten, dus dat is alleen bij mij gebeurt! Hij wil graag telefonisch contact over wat er dan vooral niet is gebeurd.
Gisterenmiddag kreeg ik ook nog een 'rapport' binnen van de health-check, klopte niks van. Die knakker van NUON ga ik van de week bellen, ben toch nieuwsgierig wat zij verstaan onder deze 'health-check', volgens mij een 'gezonde beoordeling' naar de inhoud van mijn portemonnee.
Even een stukje off-topic maar ik zie dat er meerdere naar een laadpaal gepraat worden.
Laadpaal zou ik persoonlijk niet doen, voor dat geld kan je beter PV-cellen op je dak leggen. Moet het vanwege zakelijk oogpunt (verrekening) ga voor de Lolosmart of de box van ratio.nl ivm vast snoer.
Zoals Mark ook aangeeft, zelf een WCD aanleggen op een aparte groep. Eventueel met een schakelaar er tussen voor ongewenst gebruik. Laat het aanleggen door een elektricien, ben je nog steeds goedkoper uit dan een paal, zet er een meter tussen voor de declaratie. Zelfde effect.
Weet ook dat opladen op basis van de opgave van Volvo met 16 ampère duurder is dan 10 ampère, respectievelijk 2,962 tov 2,380 bij 0,23 kwh.
Waarom ik er over begon is meer vanuit het punt dat wij als bedrijf zo'n health check ook uitvoeren op woningen en/of bedrijfspanden. Dus keek ik met veel enthousiasme uit naar A) een keuring van de concurrent en B) het initiatief vond/vind ik geweldig. Volvo staat voor veiligheid en nu komen ze ook de oplaadplek van hun nieuwste auto inspecteren, kan niet beter.
Helaas was het al snel duidelijk dat ze alleen maar binnen wilde komen om een laadpaal aan te smeren. Ik heb het spelletje maar mee gespeeld en vervolgens in de 1,5 uur minimaal 3x gevraagd of hij niks moest meten. Antwoord nee ik kan zo wel zien dat het goed is en ik heb de juiste apparatuur daarvoor toch niet bij me. Nu weet ik dat het in orde is maar hoe wist hij dat! Röntgen ogen of zo?
Ik heb dan ook bij mijn dealer een klacht ingediend omdat dit ronduit zorgwekkend kan zijn. Wanneer je bedrading niet op orde is kan er warmteontwikkeling, kortsluiting en dus brand ontstaan. Dit valt trouwens niet mee want bijna de helft van de 7200 binnenbranden uit 2011 wordt hierdoor veroorzaakt. Naast oude/slechte bedrading kan het ook simpelweg verkeerd zijn aangesloten. WCD met randaarde die niet aangesloten is wekt de schijn dat deze veilig is, iets wat wij helaas dagelijks tegenkomen.
Mijn dealer heeft mijn mail een op een doorgestuurd (ben ik ook niet blij mee, discretie!) naar NUON. Nu heeft een Operations manager van NUON mij op 05 juli een mail gestuurd dat hij nogal geschrokken was van mijn reactie en dat het niet de bedoeling was om richting een offerte te praten, dus dat is alleen bij mij gebeurt! Hij wil graag telefonisch contact over wat er dan vooral niet is gebeurd.
Gisterenmiddag kreeg ik ook nog een 'rapport' binnen van de health-check, klopte niks van. Die knakker van NUON ga ik van de week bellen, ben toch nieuwsgierig wat zij verstaan onder deze 'health-check', volgens mij een 'gezonde beoordeling' naar de inhoud van mijn portemonnee.
Even een stukje off-topic maar ik zie dat er meerdere naar een laadpaal gepraat worden.
Laadpaal zou ik persoonlijk niet doen, voor dat geld kan je beter PV-cellen op je dak leggen. Moet het vanwege zakelijk oogpunt (verrekening) ga voor de Lolosmart of de box van ratio.nl ivm vast snoer.
Zoals Mark ook aangeeft, zelf een WCD aanleggen op een aparte groep. Eventueel met een schakelaar er tussen voor ongewenst gebruik. Laat het aanleggen door een elektricien, ben je nog steeds goedkoper uit dan een paal, zet er een meter tussen voor de declaratie. Zelfde effect.
Weet ook dat opladen op basis van de opgave van Volvo met 16 ampère duurder is dan 10 ampère, respectievelijk 2,962 tov 2,380 bij 0,23 kwh.
V60 PIH Crystal White cert my14
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33122
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Dank, ik ga eens even kijken voor zo'n Lolosmart.
Hier in mijn parkeergarage heeft mijn buurman zo'n ding besteld bij Nuon, ik denk toch dat we geld hadden kunnen besparen. maar dat wilde de buurman niet. ik ga voorlopig maar openbaar laden.
Hier in mijn parkeergarage heeft mijn buurman zo'n ding besteld bij Nuon, ik denk toch dat we geld hadden kunnen besparen. maar dat wilde de buurman niet. ik ga voorlopig maar openbaar laden.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33122
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Die Lola is ook geestig. Staat er vanaf 975 euro, druk je op de webshop zie je hem nergens...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Autowina
- 3rd Gear member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 08.07.2013 - 08:51
- Locatie: Groningen
Het klopt dat de Healt-Check alleen thuis wordt uitgevoerd.
Mijn ervaring is ook dat het Nuon vooral te doen is om de verkoop van een laadpunt.
Nuon had in mijn geval een installateur ingehuurd die alles zorgvuldig heeft doorgemeten en ook ingevuld via een I-pad. Deze installateur gaf aan dit ik hiervan een rapportage zou ontvangen van Nuon.
Daarna kreeg ik telefoon en e-mail van Nuon over de verkoop van een laadpunt. Ik heb toen aangegeven dat is een normaal schuko-stopcontact laat aanleggen door mijn eigen installateur.
Dit weekend kreeg ik zowaar alsnog de rapportage van Nuon. Nul komma nul rapportage over de uitgevoerde metingen. Het advies van Nuon: U beschikt niet over een wandcontactdoor in de buurt van uw auto. Wij adviseren u om een oplaadpunt of stopcontact aan te laten leggen.
De rapportage heb ik bijgevoegd.
Kijk dat wist ik ook al wel. Zonde van mijn tijd, dat ik hiervoor ben thuisgebleven!
Mijn ervaring is ook dat het Nuon vooral te doen is om de verkoop van een laadpunt.
Nuon had in mijn geval een installateur ingehuurd die alles zorgvuldig heeft doorgemeten en ook ingevuld via een I-pad. Deze installateur gaf aan dit ik hiervan een rapportage zou ontvangen van Nuon.
Daarna kreeg ik telefoon en e-mail van Nuon over de verkoop van een laadpunt. Ik heb toen aangegeven dat is een normaal schuko-stopcontact laat aanleggen door mijn eigen installateur.
Dit weekend kreeg ik zowaar alsnog de rapportage van Nuon. Nul komma nul rapportage over de uitgevoerde metingen. Het advies van Nuon: U beschikt niet over een wandcontactdoor in de buurt van uw auto. Wij adviseren u om een oplaadpunt of stopcontact aan te laten leggen.
De rapportage heb ik bijgevoegd.
Kijk dat wist ik ook al wel. Zonde van mijn tijd, dat ik hiervoor ben thuisgebleven!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2013: V60 Pih Ember Black, Beechwood sportst., Conn. Touch, Prem. audio, Winter Line, Hybr. Techn. Line, Snelh. afh. stuurbekr., Sadia &
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
-
- 1st Gear member
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 28.01.2013 - 14:29
Goeiemorgen allen,
Allereerst; voordat er PB's naar moderators gaan dat we geen sponsor zijn en dus niet mogen reageren; wij worden op zeer korte termijn sponsor, dan zal ik me ook even officieel voorstellen. Het leek me echter zinnig hier toch alvast een reactie op te geven.
@Rutger1972: vreemd dat je nog niet gebeld bent. We hebben helaas nog geen 100% klantgegevens ontvangen. Het zou kunnen zijn dat je daardoor nog niet in onze lijst staat van te bellen klanten. Kun je die naar mij mailen via PB? (liefst certificaatnummer + NAW)
@EV70S: wij voeren de health check (HC) uit in opdracht van Volvo. Het is ons niet toegestaan om daaraan andere producten te koppelen (WBP). Dus geen energiecontract, geen CV-ketel, en ook geen oplaadpunt. Tenzij je dat zelf aanvraagt. De monteur registreert de uitkomsten van de check op een IPAD, en heeft de mogelijkheid om een formulier te openen waarbij de klant door het invoeren van zijn gegevens een offerte kan aanvragen.
Het is dus geen onwil dat er geen offerte is verstuurd. We proberen voorzichtig te zijn met het proactief aanbieden van offertes om niet de indruk te wekken uitsluitend te komen om een oplaadpunt te verkopen.
@Paul: we hebben elkaar zojuist gesproken. We gaan donderdag, als er bij je buurman wordt geïnstalleerd gelijk kijken wat we voor jou kunnen doen.
@Autowina: fijn dat de check goed is uitgevoerd. Jammer dat je offerte tegenviel. Wellicht goed om te melden dat deze geheel vrijblijvend is. Heb je inmiddels de rapportage ontvangen? Zo niet, dan graag een PB dan kijk ik waarom die niet is verstuurd.
@friend: met Volvo hebben wij afspraken gemaakt over de HC. Primair is die bedoeld voor thuis. Onze monteurs zijn daarin ook gespecialiseerd. Zakelijke installaties kunnen echt andere koek zijn, en daar zijn we dus erg terughoudend mee.
@Msuidgeest: Jammer. De HC is bij jou al uitgevoerd of nog niet?
@FjodJont: die knakker van Nuon, dat ben ik. En inderdaad heb ik je gemaild omdat ik wil uitzoeken wat we in jouw ogen fout hebben gedaan. En omdat ik je klacht zeer serieus neem, en dus graag tot op de bodem wil uitzoeken. Mijn voorstel is dat ik deze week bij je op bezoek kom om het door te spreken. Ik zal je per mail een voorstel doen.
@Autowina: bij het uitvoeren van de HC kunnen we 3 dingen tegenkomen:
1. Er is een stopcontact aanwezig. Na meting blijkt dat er met 6/8/10 amp geladen kan worden. (klant krijgt volledig rapport)
2. Er is een stopcontact aanwezig. Na meting blijkt dat er niet (veilig) geladen kan worden (klant krijgt volledig rapport)
3. Er is geen stopcontact aanwezig. We kunnen nu uitsluitend naar de meterkast kijken, maar verder geen ander advies geven dan een stopcontact of laadpunt aan te schaffen. (klant krijgt beperkt rapport)
Allereerst; voordat er PB's naar moderators gaan dat we geen sponsor zijn en dus niet mogen reageren; wij worden op zeer korte termijn sponsor, dan zal ik me ook even officieel voorstellen. Het leek me echter zinnig hier toch alvast een reactie op te geven.
@Rutger1972: vreemd dat je nog niet gebeld bent. We hebben helaas nog geen 100% klantgegevens ontvangen. Het zou kunnen zijn dat je daardoor nog niet in onze lijst staat van te bellen klanten. Kun je die naar mij mailen via PB? (liefst certificaatnummer + NAW)
@EV70S: wij voeren de health check (HC) uit in opdracht van Volvo. Het is ons niet toegestaan om daaraan andere producten te koppelen (WBP). Dus geen energiecontract, geen CV-ketel, en ook geen oplaadpunt. Tenzij je dat zelf aanvraagt. De monteur registreert de uitkomsten van de check op een IPAD, en heeft de mogelijkheid om een formulier te openen waarbij de klant door het invoeren van zijn gegevens een offerte kan aanvragen.
Het is dus geen onwil dat er geen offerte is verstuurd. We proberen voorzichtig te zijn met het proactief aanbieden van offertes om niet de indruk te wekken uitsluitend te komen om een oplaadpunt te verkopen.
@Paul: we hebben elkaar zojuist gesproken. We gaan donderdag, als er bij je buurman wordt geïnstalleerd gelijk kijken wat we voor jou kunnen doen.
@Autowina: fijn dat de check goed is uitgevoerd. Jammer dat je offerte tegenviel. Wellicht goed om te melden dat deze geheel vrijblijvend is. Heb je inmiddels de rapportage ontvangen? Zo niet, dan graag een PB dan kijk ik waarom die niet is verstuurd.
@friend: met Volvo hebben wij afspraken gemaakt over de HC. Primair is die bedoeld voor thuis. Onze monteurs zijn daarin ook gespecialiseerd. Zakelijke installaties kunnen echt andere koek zijn, en daar zijn we dus erg terughoudend mee.
@Msuidgeest: Jammer. De HC is bij jou al uitgevoerd of nog niet?
@FjodJont: die knakker van Nuon, dat ben ik. En inderdaad heb ik je gemaild omdat ik wil uitzoeken wat we in jouw ogen fout hebben gedaan. En omdat ik je klacht zeer serieus neem, en dus graag tot op de bodem wil uitzoeken. Mijn voorstel is dat ik deze week bij je op bezoek kom om het door te spreken. Ik zal je per mail een voorstel doen.
@Autowina: bij het uitvoeren van de HC kunnen we 3 dingen tegenkomen:
1. Er is een stopcontact aanwezig. Na meting blijkt dat er met 6/8/10 amp geladen kan worden. (klant krijgt volledig rapport)
2. Er is een stopcontact aanwezig. Na meting blijkt dat er niet (veilig) geladen kan worden (klant krijgt volledig rapport)
3. Er is geen stopcontact aanwezig. We kunnen nu uitsluitend naar de meterkast kijken, maar verder geen ander advies geven dan een stopcontact of laadpunt aan te schaffen. (klant krijgt beperkt rapport)
Pieter v Ommeren - Operations Manager Nuon Electric Transport
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33122
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Dankjewel Pieter, tot donderdag en dank voor je pro-actieve belletje!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21357
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
Wat moet de NUON als sponsor op een autoforum? Niets, wat mij betreft.
En helemaal vreemd dat de NUON zich hier uitgebreid gaat zitten verdedigen over zijn verkoopgedrag: doe de dingen die de klant vraagt en ga vooral niet uitleggen waarom je daar geen zin in hebt en je alleen je ingeprente verkooppraatje wilt afsteken.
En helemaal vreemd dat de NUON zich hier uitgebreid gaat zitten verdedigen over zijn verkoopgedrag: doe de dingen die de klant vraagt en ga vooral niet uitleggen waarom je daar geen zin in hebt en je alleen je ingeprente verkooppraatje wilt afsteken.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 09.07.2013 - 12:55
Zojuist telefonisch contact gehad met Pieter. NUON gaat proberen om vanuit de binnendienst tijdens het maken van de afspraak beter te communiceren. Zij gaan duidelijk aangeven dat er gekeken wordt naar de mogelijkheden van een oplaadpunt aan de buitenzijde van de woning indien hier nog geen voorziening voor is. Als deze er wel is wordt er aandachtig naar gekeken of het een veilig oplaadpunt is. Als klant/koper weet je van te voren beter waar de afspraak dan om zal gaan.
NUON heeft samen met Volvo een afspraak lopen dat zij graag alle woningen van V60PIH kopers willen bezoeken. Uit veiligheidsoverweging willen zij namelijk zoveel mogelijk veilig advies omtrent het laden uitbrengen. Nadeel is dat ze alleen naar de buitenkant keken terwijl je ook via een raam/brievenbus de laadkabel in een stopcontact krijg. Bij gebrek aan een buiten aansluitpunt gaan ze nu navragen hoe men denkt te gaan laden en ook deze wijze op veiligheid controleren.
Het gesprek met Pieter was aangenaam en ik heb het gevoel dat je als klant behandeld wordt. Klacht/probleem is één ding, oplossingen bieden is iets anders.
Zo en nu naar de dealer om mijn schoonheid te gaan bekijken
NUON heeft samen met Volvo een afspraak lopen dat zij graag alle woningen van V60PIH kopers willen bezoeken. Uit veiligheidsoverweging willen zij namelijk zoveel mogelijk veilig advies omtrent het laden uitbrengen. Nadeel is dat ze alleen naar de buitenkant keken terwijl je ook via een raam/brievenbus de laadkabel in een stopcontact krijg. Bij gebrek aan een buiten aansluitpunt gaan ze nu navragen hoe men denkt te gaan laden en ook deze wijze op veiligheid controleren.
Het gesprek met Pieter was aangenaam en ik heb het gevoel dat je als klant behandeld wordt. Klacht/probleem is één ding, oplossingen bieden is iets anders.
Zo en nu naar de dealer om mijn schoonheid te gaan bekijken
V60 PIH Crystal White cert my14
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29.07.2013 - 12:03
Haelt-Check van de Nuon stelde weinig voor.
Meterkast en mogelijke aansluitpunt wel op de foto gezet maar over een advies werd met geen woord gerept.
Ik ben het helemaal eens dat dit het veilige imago van volvo schaad.
Er kwam nog wel een rapport maar eea heeft weinig inhoud.
Meterkast en mogelijke aansluitpunt wel op de foto gezet maar over een advies werd met geen woord gerept.
Ik ben het helemaal eens dat dit het veilige imago van volvo schaad.
Er kwam nog wel een rapport maar eea heeft weinig inhoud.
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33122
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
De spelling van woord heb ik nog nooit zo gezien, maar welkom op het forum.V60PIH99 schreef:Haelt-Check van de Nuon stelde weinig voor.
Meterkast en mogelijke aansluitpunt wel op de foto gezet maar over een advies werd met geen woordt gerept.
Ik ben het helemaal eens dat dit het veilige imago van volvo schaad.
Er kwam nog wel een rapport maar eea heeft weinig inhoud.
Advies kreeg ik in de mail. Maar ook uitgebreid van de mensen van Nuon.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Autowina
- 3rd Gear member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 08.07.2013 - 08:51
- Locatie: Groningen
Ik heb van Nuon nu de overige informatie (schouwformulier) van de check ontvangen met de toezegging dat de monteur de overige informatie nog zou toezenden. In ieder geval fijn dat Nuon de moeite neemt aanvullende informatie te verstrekken. Daarvoor bedankt Pieter.
2013: V60 Pih Ember Black, Beechwood sportst., Conn. Touch, Prem. audio, Winter Line, Hybr. Techn. Line, Snelh. afh. stuurbekr., Sadia &
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue