bovenste motorsteun v70
- TPRPowerflush
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Welk modeljaar? er zijn 2 soorten...
Powerflush in de randstad?
www.tprpowerflush.nl
voor: Powerflush, uitlezen, inleren, reparaties, diagnose, EGR klep reiniging, EGR klep softwarematig wegschrijven, kwaliteits ( Eco ) Tuning by Volvotune.
www.tprpowerflush.nl
voor: Powerflush, uitlezen, inleren, reparaties, diagnose, EGR klep reiniging, EGR klep softwarematig wegschrijven, kwaliteits ( Eco ) Tuning by Volvotune.
ik weet niet anders dan dat het een complete set is (dus bus reeds in beugel geperst). Inderdaad ga je voor EUR 45,-- niet zelf knoeien.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Dat heb ik eentje op een klusdag zien doen. Hele zaak los en na een uurtje volledig in paniek omdat het nieuwe rubber er niet in wilde. Bleek dat ding er net andersom in te moeten.....enniehoe, alleen een rubbertje is een gepiel van heb ik jou daar.MarioC70 schreef:Complete kost 45 euro,daar ga je toch niet voor tobben met een nieuw rubber?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik wil mijn draagarmen vervangen . Als ipd losse (en betere) rubbers heeft wil ik die er best in persen. Eén zo'n arm kost 160 euro, voor 320 euro moeten er toch wel losse rubbers te krijgen zijn.
Oke oke, zijn wel andere prijzen dan een motorsteun ja, maar ik snap hem wel.
Oke oke, zijn wel andere prijzen dan een motorsteun ja, maar ik snap hem wel.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
ik niet. Ik heb van een oude steun de rubber ook eens verwijderd en voorzien van een PU-bus (powerflex). Behoorlijk wat meer resonanties en geluid. Elk voordeel heb zijn nadeel.
-
- 1st Gear member
Eindelijk vandaag de moeite genomen om het rubber van de motorsteun te vervangen. Stelt niks voor. Met een passend stuk pijp sla je de oude er zo uit. Nieuwe erin is een beetje lastig omdat het plastic van de bus makkelijk vervormd. Maar stelt ook niet zo heel veel voor. Pers is zeker niet nodig. Kortom 'piece of cake' en onder de 15euro klaar met een half uurtje werk.