Zonneschermen

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
reingraat
2nd Gear member

Hallo Allemaal,

Met nog ca anderhalve maand wachten op mijn V40, en daarna nog 9 maanden op de eerste serieuze zon, oriënteer ik me al op zonneschermen.

Iemand ervaring met Sunniboy schermen?
http://www.winparts.nl/187/interieur/au ... urs-2012--

Zitten ze goed vast in de raamlijsten? Zijn de ramen nog doorzichtig genoeg?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
Praveen
2nd Gear member

Ik heb er geen ervaring mee, maar Volvo heeft nu aanbiedingen op hun eigen Sunblinds.
Misschien kan je het erbij onderhandelen?
Althans dat heb ik wel gedaan.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
reingraat
2nd Gear member

Zijn die blinds voor alle ruiten? (behalve voor?)
Staat deze aanbieding online?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
Praveen
2nd Gear member

Ze hebben sunblinds voor de achterportieren voor 60 euro en voor de achterraam ook, maar weet de prijs daar niet van.
Staat als het goed is nog op de site van Volvo onder acties.
( dat was namelijk in eind juli nog wel zo, heb toen ook de auto besteld)
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
reingraat
2nd Gear member

Thanks,
ik ga eens informeren
jhartog
2nd Gear member

ik heb de sunblinds van Volvo en vind ze tegenvallen. De 2 bij de kleine achterruitjes vallen er regelmatig af, omdat je ze nergens echt kan vastklemmen. Bij de 2 grote zijramen zijn nu ook al een paar keer losgekomen. Zijn er makkelijk weer in te klemmen, maar het is niet ideaal.

misschien dat er iemand ervaring heeft met de sunblinds van andere merken...
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
HakanC
3rd Gear member

Ik heb daar geen last van.. Ook de kleine ruitjes niet..

Wat ik met de grote zijruiten wel heb gedaan is het Volvo logo precies in het klem ingeschoven (klem zo regele dat deze daarin valt) zodat deze vast blijft zitten en niet naar beneden valt.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
jhartog
2nd Gear member

ok, dat ga ik even proberen. heb jij die 2 kleintjes ergens achter vastgeklemd?
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
Seat Leon 1.9 TDI
HakanC
3rd Gear member

Heb het de eerste dag gedaan en verder niet naar gekeken.. Gewoon stevig erin drukken. Misschien dat je van kant moet wissellen? Dus linker kant met de rechter kant?

Ik zal vanavond even voor je kijken ;)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Black kiwi
2nd Gear member

Heb ook nu een week of twee de originele Volvo sunblinds. Kofferbak + achterste ramen samen was €110 (50% korting / actie).

Monteren is erg gemakkelijk. De handleiding schiet te kort...je krijgt zakjes met clipjes erbij, maar deze komen niet terug in de handleiding. Zelf een leuke plek voor vinden dan maar.

De kleine achterruitjes: blijven tot nu toe goed zitten.
De grote achterruiten: 1 valt er nog wel eens uit. Apart want dat raam staat nooit open.
Kofferbak: deze zakt uit zichzelf steeds naar beneden. Om de dag opnieuw aanschuiven om dit te herstellen. Ga ik nog iets op proberen te vinden..extra clipjes ofzo.
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

Honda CB450N '86 | Grey Metallic
Black kiwi
2nd Gear member

HakanC schreef:Heb het de eerste dag gedaan en verder niet naar gekeken.. Gewoon stevig erin drukken. Misschien dat je van kant moet wissellen? Dus linker kant met de rechter kant?
Omwisselen zal officieel niet de bedoeling zijn - aangezien ze een label 'inside' hebben.
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

Honda CB450N '86 | Grey Metallic
guidov
2nd Gear member

jhartog schreef:ok, dat ga ik even proberen. heb jij die 2 kleintjes ergens achter vastgeklemd?
Bij mij vielen de kleine schermpjes er ook uit. Dit
Heb ik opgelost met de kleine klemmetjes te bevestigen aan die kleine schermpjes en vanaf dat moment geen last meer van uitvallende schermpjes
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
jhartog
2nd Gear member

welke kleine klemmetjes? de garage heeft ze nl. voor mij geplaatst..
Seat Leon 1.9 TDI
guidov
2nd Gear member

jhartog schreef:welke kleine klemmetjes? de garage heeft ze nl. voor mij geplaatst..
Bij de zij-schermen krijg je 6 haakjes die je tussen de rubbers van de deuren en ramen moet doen. Dan zitten er nog 2 klemmetjes bij die kleiner zijn. Deze bedoel ik.

Ook krijg je er een opbergzak bij. Kijk maar eens goed in die zak of ze daar nog in zitten en anders even naar de dealer terug en opeisen ;-)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
DivX
1st Gear member

guidov schreef:
jhartog schreef:ok, dat ga ik even proberen. heb jij die 2 kleintjes ergens achter vastgeklemd?
Bij mij vielen de kleine schermpjes er ook uit. Dit
Heb ik opgelost met de kleine klemmetjes te bevestigen aan die kleine schermpjes en vanaf dat moment geen last meer van uitvallende schermpjes
Hier hetzelfde, ook de kleine klemmen geplaatst en probleem opgelost.
jhartog
2nd Gear member

hier lijkt het nu inderdaad ook opgelost. thanks voor de tip
Seat Leon 1.9 TDI
reingraat
2nd Gear member

Ik heb ze vorige week nog besteld, de actie was nog geldig. ( bij volvo)
130€ voor 5 schermen.
guidov
2nd Gear member

reingraat schreef:Ik heb ze vorige week nog besteld, de actie was nog geldig. ( bij volvo)
130€ voor 5 schermen.
Dan was dat een andere aanbieding. Ik heb ze toch goedkoper

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “V40”