Hallo Allemaal,
In afwachting op mijn Volvo, heb ik enkele vragen over het tft scherm. Het instrumenten paneel.
Kan iemand me vertellen of je de kleuren van de themas an aanpassen?
Performance in blauw bijvoorbeeld?
Komen de aanwijzingen, de pijltjes, van de navigatie ook op het pannel.?
Tft instrumenten
- reingraat
- 2nd Gear member
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
- Voskuh
- 2nd Gear member
R-design heeft nu alleen de ellegance nog maar in blauw.
Eco is groen, performance rood.
Verder geen keus. Navigatie wordt er ook in weergegeven.
Eco is groen, performance rood.
Verder geen keus. Navigatie wordt er ook in weergegeven.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
- LightStar
- 4th Gear member
- reingraat
- 2nd Gear member
Had ik gedaan, zag inderdaad een filmpje met de pijlen, maar las hier verder niets over, fijn dat het bevestigd werd.
Ik kwam ook een foto tegen met een r-design met blauw performance scherm, jammer dat at niet (meer) kan.
http://www.carblogger.nl/volvo-v40-r-de ... design-06/
Ik kwam ook een foto tegen met een r-design met blauw performance scherm, jammer dat at niet (meer) kan.
http://www.carblogger.nl/volvo-v40-r-de ... design-06/
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
- twcoolen
- 3rd Gear member
Alleen indien je voor RTI kiest. Indien je voor Sensus Connected Touch navi kiest, dan zijn er geen pijlen te zien in het display.frank3523 schreef:Nee je kunt geen kleuren aanpassen.
Ja er komen pijltjes in het display.
Mijn display viel gisteren trouwens helemaal uit tijdens het rijden. Na 5-seconden ging het weer aan.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II