Tft instrumenten

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
reingraat
2nd Gear member

Hallo Allemaal,

In afwachting op mijn Volvo, heb ik enkele vragen over het tft scherm. Het instrumenten paneel.

Kan iemand me vertellen of je de kleuren van de themas an aanpassen?
Performance in blauw bijvoorbeeld?

Komen de aanwijzingen, de pijltjes, van de navigatie ook op het pannel.?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
frank3523
1st Gear member

Nee je kunt geen kleuren aanpassen.
Ja er komen pijltjes in het display.
Voskuh
2nd Gear member

R-design heeft nu alleen de ellegance nog maar in blauw.
Eco is groen, performance rood.
Verder geen keus. Navigatie wordt er ook in weergegeven.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
LightStar
4th Gear member

Ga anders eens op youtube kijken, er staat bij volvocars wel een filmpje over het tft display.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
reingraat
2nd Gear member

Had ik gedaan, zag inderdaad een filmpje met de pijlen, maar las hier verder niets over, fijn dat het bevestigd werd.

Ik kwam ook een foto tegen met een r-design met blauw performance scherm, jammer dat at niet (meer) kan.
http://www.carblogger.nl/volvo-v40-r-de ... design-06/
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
twcoolen
3rd Gear member

frank3523 schreef:Nee je kunt geen kleuren aanpassen.
Ja er komen pijltjes in het display.
Alleen indien je voor RTI kiest. Indien je voor Sensus Connected Touch navi kiest, dan zijn er geen pijlen te zien in het display.

Mijn display viel gisteren trouwens helemaal uit tijdens het rijden. Na 5-seconden ging het weer aan.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
Plaats reactie

Terug naar “V40”