Ik heb de SD even geopend, het lijkt er op dat je dit niet op de SD kan aanpassen...zakraket schreef:http://forum.xda-developers.com/showthr ... p=41025413
Misschien is de iGo-config op het SD-kaartje aan te passen, dan zijn er wellicht mogelijkheden. Als de config daar op staat, ik heb het kaartje er nog niet uit gehad.
Sensus Connected Touch
-
- Starter
-
- Starter
Hmm, ja, je zou toch denken dat er een instelling voor moet zijn? Bij de algemene instellingen van de auto misschien?jongbj schreef:Die heb ik niet kunnen vinden, het ligt namelijk niet aan iGo, Coyote doet precies hetzelfde. M.i. komt het er op neer dat als een ander programma geluid gaat maken, het 'ingangssignaal' naar dat programma gaat en je andere audio (spotify) uitgezet wordt. Mijn oplossing was om in iGo de stemmen maar uit te zetten.
Overigens was dit bij de gewone Sensus ook het geval.
- santu001
- 4th Gear member
Nee, het moet in de SCT unit zitten, want gewone (sensus) audio valt niet stil bij IGO of andere apps. Nog erger, zet in je browser het geluid eens aan bij toetsklikken. Elk toets zorgt er dan voor dat alle audio via SCT stilvalt. Zelfs het geluid uitzetten in IGO zorgt voor een mute in audio als hij wat meldt.
Gisteren even gerommeld met de touch rand. Het scherm is nu veel gevoeliger en responsiever. Ook erg jammer dat je zelf niet met widgets kan werken of überhaupt je homescreen kunt aanpassen. Zou het kleine albumhoesje zoals hij in de Android statusbalk staat, daar wel willen hebben, evenals de 'real' GPS snelheidsmeter zoals hij in IGO, Wikango of roadtrip getoond wordt. Zag op XDA dat je op de smart al googleplaystore apps kan draaien zoals weather widget of beautiful weather en zo. Wat dus eigenlijk de voordelen van Android zijn.
Dat zal wel teveel gevraagd zijn. Ben benieuwd of er nog custom builds gepoort gaan worden? We houden XDA flink in de gaten.
Eén pro vandaag voor 2 euro per maand heb ik nu LTE en dat maakt het toch allemaal een stukje prettiger. Straks maar even op zoek naar die compatible, maar toch snelle dongel, maar vooralsnog eerst even voor de LTE hotspot van mijn slimme phone...
Gisteren even gerommeld met de touch rand. Het scherm is nu veel gevoeliger en responsiever. Ook erg jammer dat je zelf niet met widgets kan werken of überhaupt je homescreen kunt aanpassen. Zou het kleine albumhoesje zoals hij in de Android statusbalk staat, daar wel willen hebben, evenals de 'real' GPS snelheidsmeter zoals hij in IGO, Wikango of roadtrip getoond wordt. Zag op XDA dat je op de smart al googleplaystore apps kan draaien zoals weather widget of beautiful weather en zo. Wat dus eigenlijk de voordelen van Android zijn.
Dat zal wel teveel gevraagd zijn. Ben benieuwd of er nog custom builds gepoort gaan worden? We houden XDA flink in de gaten.
Eén pro vandaag voor 2 euro per maand heb ik nu LTE en dat maakt het toch allemaal een stukje prettiger. Straks maar even op zoek naar die compatible, maar toch snelle dongel, maar vooralsnog eerst even voor de LTE hotspot van mijn slimme phone...
Mvg. Claudio,
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
-
- 4th Gear member
LTE...zodat je lekker snel door je databundeltje heen bent...
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
-
- 4th Gear member
Want? Geen iGo-files? Het zou kunnen dat iGo op de SCT zelf staat, maar dat zou betekenen dat iGo de kaarten leest van een andere lokatie dan de installatie. Is overigens ook goed mogelijk, kwestie van de config van iGo zo inrichten.superguppie schreef:Ik heb de SD even geopend, het lijkt er op dat je dit niet op de SD kan aanpassen...zakraket schreef:http://forum.xda-developers.com/showthr ... p=41025413
Misschien is de iGo-config op het SD-kaartje aan te passen, dan zijn er wellicht mogelijkheden. Als de config daar op staat, ik heb het kaartje er nog niet uit gehad.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
-
- Starter
De applicatie zelf staan inderdaad op de SCT, de benodigde files zoals kaarten en offline data van bijvoorbeeld Spotify staan op de SD. Helaas niet de locatie voor de configuratie...zakraket schreef:Want? Geen iGo-files? Het zou kunnen dat iGo op de SCT zelf staat, maar dat zou betekenen dat iGo de kaarten leest van een andere lokatie dan de installatie. Is overigens ook goed mogelijk, kwestie van de config van iGo zo inrichten.
-
- 4th Gear member
Jammer maar te verwachten.
-
- Starter
Ik heb gisteren, mijn eerste SCT GPS probleem gehad.... Was ook de eerste tijd dat ik mijn auto in een parkeergarage had en dus ook de eerste keer dat hij geen ontvangst bij het opstarten van mijn SCT zou hebben gehad (Kan wel toeval zijn maar ik weet van mijn Garmin GPS dat het lang kan duuren als ik hem opstart zonder satellite ontvangst en naar een paar minuten naar buiten rijd.)
V60 PIH MY14 Premium Sound, SCT, Driver Support Line, Security Line, Hybrid Technology Line, Winter Line, Trekhaak (afneembare, Park Assist camera voor, Homelink
Jaguar X-Type Executive Estate, Diesel MK2004.
Porsche Boxster S MY 2001.
BMW K1600GT MY 2011.
Jaguar X-Type Executive Estate, Diesel MK2004.
Porsche Boxster S MY 2001.
BMW K1600GT MY 2011.
-
- Starter
Vandaag is mijn V40 voorzien van een nieuwe unit, want ook ik had dezelfde GPS-update melding. Mijn SCT begaf het na 1,5 week, precies 1 dag voor mijn vakantie, dus 3 weken rond gereden met overjarige TOM TOM (ding is 5 jaar oud maar doet het beter). Er lijken nog wel heel veel kinderziektes in SCT te zitten.
V40
-
- 1st Gear member
Ik had exact hetzelfde!! Eerste anderhalve week geen problemen, begonnen toen ik voor het eerst de auto startte in de parkeergarage....cyberfooks schreef:Ik heb gisteren, mijn eerste SCT GPS probleem gehad.... Was ook de eerste tijd dat ik mijn auto in een parkeergarage had en dus ook de eerste keer dat hij geen ontvangst bij het opstarten van mijn SCT zou hebben gehad (Kan wel toeval zijn maar ik weet van mijn Garmin GPS dat het lang kan duuren als ik hem opstart zonder satellite ontvangst en naar een paar minuten naar buiten rijd.)
Inmiddels is de unit vervangen maar nog steeds problemen, gaat morgen wederom terug naar de dealer (ingepland). Ben benieuwd........
- twcoolen
- 3rd Gear member
Wanneer ik vanuit werk terug naar huis rijd, vertrek ik altijd vanuit een parkeergarage. Gisteren na 35 minuten rijden weer ontvangst. Gisteravond de wagen voor de deur gezet met ontvangst. Vanmorgen bij wegrijden (geen garage) weer de eerste 10 minuten geen ontvangst.
Maar inderdaad, wegrijden in een parkeergarage is funest.
Maar inderdaad, wegrijden in een parkeergarage is funest.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
- Paul
- Geartronic member
had ik 13 jaar geleden ook met mijn tomtom op mijn ipaq.
Maar bij mij is hij er pas na 2 weken mee opgehouden en hij staat bij mij elke dag in de garage. Gelukkig gebruik ik de RTI...
Maar bij mij is hij er pas na 2 weken mee opgehouden en hij staat bij mij elke dag in de garage. Gelukkig gebruik ik de RTI...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- twcoolen
- 3rd Gear member
Nog geen vervanging van de SCT module gekregen?Paul schreef:had ik 13 jaar geleden ook met mijn tomtom op mijn ipaq.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
- twcoolen
- 3rd Gear member
Hoe bedoel je 1000,- minder?OGA244 schreef:die moet je dan wel hebben, SCT "af fabriek" is voor 1000,-- minder helemaal geen sensus
Je bent toch RTI kwijtgeraakt? RTI kost € 2080,- incl. BTW. Dus inclusief de € 500,- extra, kost SCT af fabriek dus in feite € 2580,-.
- twcoolen
- 3rd Gear member
SCT loopt inmiddels 2 versies achter op de Parrot FW. 2.1.2 is gisteren gereleased door Parrot.
Opnieuw een update voor de GPS antenne:
Opnieuw een update voor de GPS antenne:
GPS
GPS module firmware upgraded
Automatic update at first start after v2.1.2 update: Make sure not to interrupt the process
GPS
GPS component could be not responding after few weeks of use after upgrade
Sometimes no fix in several possible conditions: after GPS Factory Reset, on product boot, Steering wheel commands
- Paul
- Geartronic member
Ik heb een nieuwe!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
- santu001
- 4th Gear member
Waarschijnlijk 1 tot 2 weken heel goed. 

Mvg. Claudio,
-
- 4th Gear member
Dat ligt wel in de lijn der verwachting inmiddels
We zijn benieuwd