Gisteravond heeft Dennis als eerste mijn kapotte condensor vervangen. De bumper lag er al vrij snel af en daarna was het een kwestie van de resterende delen weghalen voordat het hele frame met radiateur en fan zo achter de bumper vandaan gehaald kon worden. De nieuwe condensor gemonteerd en alles weer in omgekeerde volgorde opgebouwd. Uiteraard waar nodig even de helpende hand toegestoken, want sommige dingen gaan met z'n tweeen net wat makkelijker.
Na een korte pauze (meegebrachte stroopwafels en blikjes cola worden erg gewaardeerd

Toch zouden we beiden wel graag willen weten hoe de waterpomp dan wel vervangen moet worden.
Tijdens beide klussen neemt Dennis graag de tijd om dingen uit te leggen als je daarom vraagt, iets wat ik in elk geval waardeer, want ik leer altijd bij. Ook werkt hij met originele Volvo onderdelen en zijn de prijzen zonder meer concurrerend te noemen. Voor mij betekent het in elk geval dat ik mijn auto volledig in onderhoud doe bij Dennis. Ik heb er een zeer goed gevoel aan overgehouden en ik vind het gewoon mooi om te zien hoe de 3 heren aan hun bedrijf werken. Obbe van Volvotune verzorgt er de tuning en als je automaatbak gespoeld moet worden kun je bij Gery aankloppen. Alles onder 1 dak!
Bij Obbe ga ik zeker nog terugkomen. De D5 heeft een enorme potentie en dat kan nog veel beter benut worden. Bij Gery op termijn ook, want hij kan wel een opfrisbeurtje gebruiken na 180.000 km.
Voor mij dus een zeer positieve ervaring, zeker omdat de (werk)sfeer me erg bevalt!