Nu m'n S60 na ruim 1,5 jaar richting 140k gaat is het tijd om over n opvolger na te denken. Normaal bij mij n heel proces, maar nu is het wel duidelijk: de V60 D6 is next
Want:
S60 bevalt heel goed
V60 is toch net ff weer wat anders
Heerlijke 5 cilinder, nu t nog kan: wat een lekker geluid
Heel veel pk's en toch maar7 of 8 % bijtelling sversus 25% nu
Ik ga voor n lekkere dikke met in ieder geval AAC ( bevalt super) en schuifdak.
Ik denk verder aan passion red met mat grijs (ff de naam kwijt :s) styling pack + 18 inch velgen
selur, dat gaat snel! En wat een mooi vooruitzicht zo'n D6 :thumbleft: Ik heb er in gereden en was overdonderd. Als ik het geld had, kocht ik er geheid één, maar het slaat een te groot gat in mijn financiële buffer (die in deze onzekere tijden toch wel lekker - om niet te zeggen: een must - is).
Om mijn fiscale bijtelling toch te mitigeren ga ik waarschijnlijk overstag voor een V40 D2.... Geen vergelijk met een D6 natuurlijk!
Veel plezier alvast met de voorpret. Passion Red is gaaf en is volgens mij nog niet vaak voorbij gekomen op een D6.
Nice gaat inderdaad heel snel, ik zou ook graag zo'n d6 willen hebben maar ik rij niet zoveel km's als jij Selur, ik zit na 1,4 pas op 55.000, moet ik nog even doorrijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
ik heb ook crystal white besteld met Anthracite black leder / soft beige interieur.
Dus stoelen en deurbekleding is wit en dashboard, achterkant stoelen en rondom de deuren is het zwart.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
selur schreef:grrrrr Mn werkgever vind dat de zo'n auto niet kan bestellen bij > 30K km per jaar.
Dan de nieuwe D4 is ook geen straf toch?
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar) 2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.