Paar vraagjes over mijn "nieuwe" volvo

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
OOge
1st Gear member

2 Weken geleden gekocht en met plezier gereden. Bij aankoop brande er een SRS airbag waarschuwing, maar is gereset door het autobedrijf.

Heden stonden mijn auto en ik vroeg op, om te gaan werken. Nu zette ik de achterruit verwarming aan, maar er gebeurt niets. Althans, met mijn vorige auto was de ruit in een kleine 10min ontdaan van de condens danwel regenwater. Deze deed niks. Het kan misschien bij volvo langer duren, maar dat kunnen jullie me beter vertellen.

Nadat ik een x aantal km had gereden hoorde ik onderweg een soort klik/knap en zag ik op het dashboard het SRS lampje weer branden. Misschien ivm de achterruit verwarming, misschien met de klik/knap, of misschien wel toevallig allemaal.
Nu gaan jullie mij vertellen dat ik hem bij de dealer moet laten uitlezen, dus bij deze, als ik zelf een vida/dice aanschaf, kan ik het probleem van de SRS dan opsporen?
Gimle
2nd Gear member

Lijkt erop dat de achterruit verwarming niet werkt, die van mij is binnen 10min zelfs ijsvrij.
Wat is het model en bouwjaar?
Greetz,
Gimle
1997 Volvo V70 2.5i Vialle LPG 144PK
2000 Volvo S80 T6 Vialle LPG 272PK
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”