Andere lampen 740 estate

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Fat Rat
5th Gear member

Ik ben niet echt tevreden over de licht opbrengst van mijn koplampen, nou zat ik te denken om de lampen te vervangen met wat beters.
Vroeg me alleen af wat de opties zijn ik kam namelijk niks tegen na een zoektocht op het forum. Wel kwam ik voor de S/V40 het volgende tegen:
http://www.piaa.com/Bulbs/Bulbs-H4.html
Maar voor ik geld uit ga geven vroeg ik me af of iemand weet of dit gaat werken/passen.

Iemand ervaringen??
Red Blocks Forever and a day

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
Fat Rat
5th Gear member

Niemand hier ervaring mee??

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

Battlecruiser
8th Gear member

Het past wel, maar je merkt er weinig van. Als je lampen goed staan afgesteld, kun je met deze dure alternatieven hooguit een ietsiepietsie meer lichtopbrengst krijgen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
bijrijdstertje
2nd Gear member

Hoe kan je ze dan beter afstellen?
Battlecruiser
8th Gear member

Er zitten stelschroeven aan de achterzijde van elke lampunit, waarmee het licht gericht kan worden.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
bijrijdstertje
2nd Gear member

Ok, thanks! We gaan het proberen!
Fat Rat
5th Gear member

Dat geeft misschien wel een gerichtere bundel, maar de algehele lichtopbrengst word er niet beter van....
Nu dat de donkere maanden er aan komen zijn dat dan toch wel dingen waar ik over na zit te denken....
Ik las al op een ander forum dat het schoonmaken van het lampglas zou moeten helpen. Maar zelf zat ik ook aan vervangende lampen te denken. Ik zag net in het nieuwe foldertje van de halfords dat ze vanaf 27 oktober nieuwe lampjes van phillips in de aanbieding doen met een kortingsbon. http://www.halfords.nl/Documents/Philip ... ngsbon.pdf
op het 700vereniging forum sprak men ook lovend over verschillende lampen met hogere lichtopbrengst.

S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's

marcel4
Starter

Een beetje laat maar toch:
zelf heb ik nightvision van Philips er in zitten en deze bevallen goed.

Ze zijn alleen erg duur, even boven de 40 euro.
Zelf heb ik ze gratis gekregen als testrijder voor deze lampen en ik weet niet of ik er weer dezelfde voor zou kopen. Ik vind ze namelijk, zoals eerder gezegd, behoorlijk prijzig.
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”