Handrem V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Phacoid
3rd Gear member

djidee schreef:Mijn D2 ook... Aan het prutsen om een hele krappe parkeergarage onder een hotel in Antwerpen uit te komen, kon draai net niet maken, dus denk laat hem even achteruit rollen, maar dat ging dus niet door :D
Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm poesje als je er dan je auto beschadigd.
Mike Philippens
3rd Gear member

Hill start assisit is voor sissies :) Als de helling niet heel erg steil is heb je niet eens een handrem nodig.
Afbeelding
djidee
2nd Gear member

Phacoid schreef:
djidee schreef:Mijn D2 ook... Aan het prutsen om een hele krappe parkeergarage onder een hotel in Antwerpen uit te komen, kon draai net niet maken, dus denk laat hem even achteruit rollen, maar dat ging dus niet door :D
Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm @#$% als je er dan je auto beschadigd.
Dit was een oude garage, geen officiele, maar van het hotel zelf... Lees: Omgebouwde kelder
Ook erg verstopt in een 'voetgangersgebied', en met tapijt aan de muren bij de bochten...
Nou ja, oordeel zelf (bij het inrijden)... Blij dat het rustig was daar beneden
http://www.youtube.com/watch?v=T5vj3ezaTZE
Hafkees
2nd Gear member

djidee schreef:
Phacoid schreef:
Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm @#$% als je er dan je auto beschadigd.
Dit was een oude garage, geen officiele, maar van het hotel zelf... Lees: Omgebouwde kelder
Ook erg verstopt in een 'voetgangersgebied', en met tapijt aan de muren bij de bochten...
Nou ja, oordeel zelf (bij het inrijden)... Blij dat het rustig was daar beneden
http://www.youtube.com/watch?v=T5vj3ezaTZE
Jaaaa die ken ik..
Hotel Florida heet dat hotel (tegenwoordig Hotel leonardo?
23 september 2013 op te halen
V40 D2 Summum

Huidig
VW Golf VI 1.2TSI 77Kw DSG Highline

Historie
VW Passat 1.9 TDI 74Kw Confortline
Audi A3 1.9 TDI 96Kw Ambition
Skoda Octavia 2.0 LPG 85Kw Elegance
Seat Toledo 1.9TDI 81Kw Sport
Nissan Sunny 1.4 Lx i-sport
Plaats reactie

Terug naar “V40”