Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm poesje als je er dan je auto beschadigd.djidee schreef:Mijn D2 ook... Aan het prutsen om een hele krappe parkeergarage onder een hotel in Antwerpen uit te komen, kon draai net niet maken, dus denk laat hem even achteruit rollen, maar dat ging dus niet door
Handrem V40
- Phacoid
- 3rd Gear member
-
- 3rd Gear member
Hill start assisit is voor sissies
Als de helling niet heel erg steil is heb je niet eens een handrem nodig.

-
- 2nd Gear member
Dit was een oude garage, geen officiele, maar van het hotel zelf... Lees: Omgebouwde kelderPhacoid schreef:Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm @#$% als je er dan je auto beschadigd.djidee schreef:Mijn D2 ook... Aan het prutsen om een hele krappe parkeergarage onder een hotel in Antwerpen uit te komen, kon draai net niet maken, dus denk laat hem even achteruit rollen, maar dat ging dus niet door
Ook erg verstopt in een 'voetgangersgebied', en met tapijt aan de muren bij de bochten...
Nou ja, oordeel zelf (bij het inrijden)... Blij dat het rustig was daar beneden
http://www.youtube.com/watch?v=T5vj3ezaTZE
-
- 2nd Gear member
Jaaaa die ken ik..djidee schreef:Dit was een oude garage, geen officiele, maar van het hotel zelf... Lees: Omgebouwde kelderPhacoid schreef:Lekker zuur ook, die parkeergarages van tegenwoordig. Hier is het de mode om bij een nieuwbouw te krappe garages te voorzien. Enorm @#$% als je er dan je auto beschadigd.djidee schreef:Mijn D2 ook... Aan het prutsen om een hele krappe parkeergarage onder een hotel in Antwerpen uit te komen, kon draai net niet maken, dus denk laat hem even achteruit rollen, maar dat ging dus niet door
Ook erg verstopt in een 'voetgangersgebied', en met tapijt aan de muren bij de bochten...
Nou ja, oordeel zelf (bij het inrijden)... Blij dat het rustig was daar beneden
http://www.youtube.com/watch?v=T5vj3ezaTZE
Hotel Florida heet dat hotel (tegenwoordig Hotel leonardo?
23 september 2013 op te halen
V40 D2 Summum
Huidig
VW Golf VI 1.2TSI 77Kw DSG Highline
Historie
VW Passat 1.9 TDI 74Kw Confortline
Audi A3 1.9 TDI 96Kw Ambition
Skoda Octavia 2.0 LPG 85Kw Elegance
Seat Toledo 1.9TDI 81Kw Sport
Nissan Sunny 1.4 Lx i-sport
V40 D2 Summum
Huidig