Zo Bob, alweer thuis?
Een aantal zaken verontrust me nu, ondanks dat de auto naar Nl omt:
De auto is voor amper beschadigd, zie foto bij de berger op woensdagavond. Vrijdag had hij hem verplaatst, en er ergens tussen gepropt, voor tegen andere zaken aan, linkerzijkant ook tegern andere rotzooi aan.........dus meer beschadigingen.........
Op de foto is een kleine tik te zien tegen de trekhaak van mijn voorganger na de klap van achteren, net boven het Nl teken van de kentekenplaat, kleine ruimte boven de grill. Het rekje had ik geklemt om geen troep in mijn nek te krijgen bij elke remactie, als een soort bagagerek........heeft ook zijn werk gedaan, was in een hoek van 30 graden.
Ik probeer toch wat waardevolle spullen eruit te halen, al zit er nog wat leuks in de ruimte bij het reservewiel; gereedschap, en de DICE.
Die berger zat vrijdag heel lang gehurkt naar de LM-velgen te kijken, met nagenoeg nieuwe (dit was het tweede seizoen) zomerbanden,
Tevens nieuwe ruitenwissers van 2 maanden, pas de hele airco opgeknapt, nieuwe condensor. etc........hoe komt hij nu terug? Ik schiet maandag mijn hele memoriekaart van 32Gb vol met fotoos, elk detail komt erop.
Immers, auto staat daar los, en raam achterklep ligt eruit.
Ik vertrouw die berger steeds minder, maar is misschien een verkeerde vooroordeel voor Italianen.

.
ik kom daar rond 16 uur, na de siësta, en die berger heeft al geregeld, en dat zei de politie ook, dat de politie er ook bij is. Als de wagen niet het terrein af gaat, blijven de platen daar ook. En ik kan hoog springen, niets aan te doen, ook al zegt mijn verzekering dat ik ze moet veiligstellen, ivm fraude.
Wel goed niews....met mij ging het vandaag stukken beter, geen misselijkheid, eten vanavond ging er ook goed in, alleen heftige newegingen met hoofd (nee schudden bijv) moet ik nog wat mee oppassen. Maar afspraak met ziekenhuis donderdag blijft staan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.