Welke kleuren hebben we allemaal gekozen?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Black kiwi
2nd Gear member

Ik heb de Flamenco Red Metallic van 3% naar 4% gezet.
Volgens de dealer kiest bijna niemand voor deze kleur - ik was zijn tweede.

Afbeelding
nossy
4th Gear member

En gelukkig maar!!! Zou blijven die van ons toch net iets exclusiever!!!
Black kiwi
2nd Gear member

Nu nog zwarte spiegels en velgen..om helemaal exclusief te zijn ;)
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

Honda CB450N '86 | Grey Metallic
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Toch echt wel een mooie kleur hoor!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
djidee
2nd Gear member

Prachtig, maar ja, op de oprit staat ook zo'n kleur
Cascam
2nd Gear member

Ik heb de Misty blue liefhebbers (dare devils) aangevuld , hoewel ik flamengo red en raw copper al meerdere malen heb zien rijden, allebei erg mooie kleuren! Maar misty blue ben ik nog niet tegen gekomen, en ik rij zo'n 1000km per week door de Benelux,...
Tja vandaag dan ,speciaal naar een dealer gereden die een misty blue demo had staan in Eersel , maar in het wild nog niet tegengekomen (mijn vrouw wel ,grrr#%^*#!!! )

Ik had dus een kleur besteld die ik nog nooit in het echt had gezien,.. Wel spannend, maar gelukkig vandaag de bevestiging van een goede keuze gekregen, maar de kleur is net als wijn, je moet er een beetje van leren houden, hij accentueert zo mooi de details van de styling!
Afbeelding

BTW, waar is kleur 707 inscription white metallic in de lijst?

Van de week een van gezien, wel erg mooi ,maar €1295,- meer voor een kleur die bijna lijkt op ice white vond ik wat overdreven, je ziet het verschil alleen als je van dichtbij kijkt, of naast een ice white zet,..

Op een V60 is ie erg mooi, laatst proefrit gereden:
Afbeelding
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Cascam
2nd Gear member

Black kiwi schreef:Ik heb de Flamenco Red Metallic van 3% naar 4% gezet.
Volgens de dealer kiest bijna niemand voor deze kleur - ik was zijn tweede.

Afbeelding

Ja mooi! Mooie foto ook! In de zon zijn sommige vlakken bijna oranje, echt heel gaaf!
Black kiwi
2nd Gear member

Klopt Cascam, in de volle zon (rood-oranje metallic) is de kleur enorm anders dan in de schaduw/avond (bijna saai bruin).

Vind zelf de witte kleur er ook goed bij staan! Zwart laat een beetje de agressieve lijnen aan de voorkant verdwijnen, jammer.
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

fricandellightspecial
1st Gear member

..ik verwacht mijn Misty Blue V40 over ca. 3 weken.
Laatst bij dealer in Gorinchem zien staan en zeer tevreden met mijn keuze.
Ik moet zeggen dat het Flamenco Red in 'het echt' ook een hele mooie kleur is!
Black kiwi
2nd Gear member

fricandellightspecial schreef:..ik verwacht mijn Misty Blue V40 over ca. 3 weken.
Nou mijn flamenco red staat behoorlijk dicht bij de dealer in Gorinchem (daar woon ik).
Laatste weken niet geweest, maar ze hadden best een snel wisselende voorraad in V40 showmodellen.

fricandellightspecial
1st Gear member

..vanmorgen twee autotransporters gespot: de eerste had één Rebel Blue en de rest zwart en de andere twee raw copper, drie wit (waarvan minstens één inscription), één Biarritz Blue en de rest weer zwart.

De mijne zat er dus niet tussen...
reingraat
2nd Gear member

Mijne ook niet dus...
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
fricandellightspecial
1st Gear member

reingraat, het was nog donker, er zou een grijze tussen gezeten kunnen hebben...
reingraat
2nd Gear member

Ik durf er niet van uit te gaan... ::?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
Delta01
Starter

Een half maandje geleden besteld: Volvo V40 Momentum Biaritz Blue, business pro pakket, verwarmbare voorstoelen, verschuifbare armsteun voor, V12 in bagageruimte, kantelbare passagiersstoel. Eerste ''vaste'' auto. Net student af, dus ik mag niet klagen.

Biaritz Blue gekozen, omdat zwart en wit (in mijn ogen) standaard en ''veilige'' kleuren zijn. Daarnaast heb ik de kleur een paar keer in het echt mogen aanschouwen en ziet er zowel in felle zon of onder een dik en donker wolkendek echt mooi uit.
In bestelling:

Volvo V40 D2 - Momentum - Biaritz Blue!
Mike Philippens
3rd Gear member

Black kiwi schreef:
fricandellightspecial schreef:..ik verwacht mijn Misty Blue V40 over ca. 3 weken.
Nou mijn flamenco red staat behoorlijk dicht bij de dealer in Gorinchem (daar woon ik).
Laatste weken niet geweest, maar ze hadden best een snel wisselende voorraad in V40 showmodellen.
Ik ben benieuwd of ze mijn R-Design Rebel Blue nog in de showroom gaan zetten straks. Hij moet nl tot 15 december (D-Day) bij hen blijven staan, maar zal in oktober al binnenkomen is de verwachting.
Of doen ze dat niet met auto's die al voor een klant zijn? De dealer zei dat ie nog nooit een Rebel Blue exemplaar heeft verkocht. Kan ook bs zijn, ze doen altijd of je de meest unieke auto hebt (zo komt het iig vaak op mij over).
kisman
2nd Gear member

Mijn vriendin heeft gekozen voor een Passion Red R-Design. Ze twijfelt nog over zwarte spiegelkappen en wrappen van het laatste stukje dak na panoramisch dak. Gelukkig heeft ze nog iets minder dan 6 weken.
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Mike Philippens
3rd Gear member

Is zwarte spiegelkappen voor een R-Design een optie? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens gezien heb. En ik heb laatst nog even gekeken in de configurator, maar zie het daar niet bij staan. Ik dacht er nl ook aan. Polestar heeft dat ook nl. En zo'n mooie Rebel Blue R-Design met zwarte spiegelkappen ziet er wel cool uit.
Ik dacht zelf om ze dan maar te laten wrappen. Kan het er ook weer af als men erover mekkert bij het weer inleveren over 4 jaar.
Afbeelding
Soepkop
4th Gear member

Zwarte spiegelkappen zijn als accessoire leverbaar. Kosten uit mijn hoofd EUR 155. Ik laat ze ook aanbrengen: is in mijn ogen een mooie combi met panoramadak.

@kisman: ik twijfelde ook over het wrappen van het dak vanaf panoramadak, maar doe het waarschijnlijk niet: ik betwijfel of dat van achteren gezien mooi is. En waar moet je dan stoppen? Op het dak of ook de spoiler meenemen? Ben benieuwd naar het resultaat!
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014
/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II

Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II
/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
Our first Volvo
1st Gear member

Na het zien van de lijst met de aantallen per kleur hierboven, zijn we blij met onze keus. We houden van aparte kleuren, hey.... we waren 1 van de eersten met een lichtgroene Lancia Lybra met een lichtbeige interieur.
Over 5 weken zal er dagelijks een Raw Copper over de A28 heen en weer rijden.

Voorgaand (lease en privé):
Renault Megane
Lancia Ypsilon (Platino)
Lancia Delta ( ORO)
Lancia Ypsilon
Audi A4 Avant
Lancia Ypsilon
Lancia Lybra
Lancia Ypsilon (Elefantino)
Fiat Punto
Plaats reactie

Terug naar “V40”