Is het mogelijk om de SC900 audio set over te bouwen naar mijn V 70 D5
kan ik de versterker ook mee overbouwen en moet dit software matig ook aangepast worden.
SC 900 radio set
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ouch.
Welkom eerst maar eens.
(en wellicht stel je je ff voor en pas je je footer aan zodat iedereen kan zien in wat voor Eland je rond rijdt!)
Ja en nee. Boel kan over, is ook werkend te krijgen, maar....
Wat zit er voor audio in je D5?
Welkom eerst maar eens.
(en wellicht stel je je ff voor en pas je je footer aan zodat iedereen kan zien in wat voor Eland je rond rijdt!)
Ja en nee. Boel kan over, is ook werkend te krijgen, maar....
Wat zit er voor audio in je D5?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- Starter
Alvast bedankt voor de reactie, in mijn D5 zit nu een "gewone" pioneer radio cd speler.
Dat voorstellen gaat zeker gebeuren, ook de plaatjes erbij maar ik sta op dit moment op een camping met beperkt internet en druk doende met recreatie.
Ik heb de D5 vorige week gekocht, mijn V70 AWD R wordt verkocht en daar zit een SC900 in.
Is het misschien beter om te kijken naar een volvo radio cd speler voor dit type. Is er voor deze ook een bose systeem zoals SC900 van volvo te koop?
Met vriendelijk groet
Sjaak Erkelens
Dat voorstellen gaat zeker gebeuren, ook de plaatjes erbij maar ik sta op dit moment op een camping met beperkt internet en druk doende met recreatie.
Ik heb de D5 vorige week gekocht, mijn V70 AWD R wordt verkocht en daar zit een SC900 in.
Is het misschien beter om te kijken naar een volvo radio cd speler voor dit type. Is er voor deze ook een bose systeem zoals SC900 van volvo te koop?
Met vriendelijk groet
Sjaak Erkelens
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik zou in je D5 weer een originele Volvo HU terugplaatsen met versterker....
Evt een HU met dolby (803 of 850).
Evt een HU met dolby (803 of 850).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu