cd wisselaar

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
freebee
Starter

Hallo,

Ik heb een vraag over de cd speler in mijn S40 van 2008.(Standaard radio)
Graag zou ik mp3 willen luisteren, maar ik heb begrepen dat dit alleen
mogelijk is als je een 6cd wisselaar erin hebt zitten.
Klopt dit? en is dit eenvoudig te realiseren?
Heb ook de GROM kastjes gezien maar zou de radio graag origineel houden

Alvast bedankt voor evt. uitleg hierover

Groeten Rene
CoertVolvo
2nd Gear member

Ik ben zelf voor iMIV gegaan, dit vooral in verband met de stuurbediening. Verder blijft alles geheel origineel. Even inpluggen en klaar, en met het zelfde gemak is deze ook weer verwijderd.
Volvofan1965
2nd Gear member

Het is niet noodzakelijk om een CD-wisselaar te hebben. De GROM kan rechtstreeks op de radio worden aangesloten of worden aangetakt op de RTI-navigatie. Vind persoonlijk de GROM meer mogelijkheden hebben dan IMIV. Met de plus-versie kun je bijvoorbeeld ook ongecomprimeerde muziekbestanden afspelen waardoor je dezelfde geluidskwaliteit hebt als bij originele CD's.
Volvofan1965
2nd Gear member

Het is niet noodzakelijk om een CD-wisselaar te hebben. De GROM kan rechtstreeks op de radio worden aangesloten of worden aangetakt op de RTI-navigatie. Vind persoonlijk de GROM meer mogelijkheden hebben dan IMIV. Met de plus-versie kun je bijvoorbeeld ook ongecomprimeerde muziekbestanden afspelen waardoor je dezelfde geluidskwaliteit hebt als bij originele CD's.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”