prijzen gebruikte V70

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Met veel verhalen op het forum hoor je heel enthousiast alle voordelen terwijl er zekere nadelen MOETEN zijn....
(en die mis ik dan weer)
hans anesthesie schreef:En bij wederverkoop is de eventuele koper meteen achterdochtig...
Oh een nieuw kenteken? Ingevoerd? tja, klopt dat wel allemaal dan, zit er geen schadeverleden op? Klopt die km stand wel?
Daar heb ik geen zin meer in hoor
Alle dealerstempels ten spijt, van een schadepas hebben onze oosterburen misschien wel gehoord maar als ze hem al hebben krijg jij hem als Nederlandse consument zeer waarschijnlijk niet, simpele maar essentiele informatie over jouw nieuwe auto is te vaak niet beschikbaar.
Naast de dealerstempels kun je een potentiele koper van jouw importauto niets aan verdere zekerheden bieden.
Oceanracer
Geartronic member

Ik zou d'r ook geen interesse in hebben! Blijft altijd onzeker.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Ik durf best particulier te kopen hoor! Maar wel met verstand.

Ik heb trouwens een poosje in Duitsland gewoond. (is al lang geleden hoor) en daar toen wat schade gereden met mijn toenmalige Vitara. Dit werd door de Suzuki dealer meteen in het landelijke systeem aangemeld. Ik reed vanaf dat moment een "unfall Wagen". Een 8 tal maanden later verhuis ik weer naar Nederland en ik nam deze auto mee. (belastingvrij) Denk je dat er bij de RDW keuring ook maar met één woord over gerept is? Echt niet. Geen enkel probleem. Kenteken erop en karren maar.

Ik denk wel als je invoert uit bijv. Duitsland, doe het dan alleen met auto's gekocht bij een Volvo dealer. Geeft wat meer zekerheden als bij die mannetjes die opereren vanaf loodsen bij vliegvelden e.d.
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
V70tigje
1st Gear member

lijkt mij een pittige prijs, ik denk ook dat je bij een andere dealer echt wel minder betaald.
de mijne, nieuw model2001, van eind 2000 staat te koop voor 16500,-
hier op vraag en aanbod. lijkt het een redelijke prijs?

ps-amazon schreef:bij een lokale Volvo dealer staat een V70 D5 uit 2002 met 100.000 op de teller; mooie auto met de nodige opties, jaar garantie etc. Moet echter rond de 27.500 kosten. Ik heb weinig verstand van prijzen van de "moderne" Volvo's; is dit nou een redelijke prijs????
V60 B4 2020
Andretti
1st Gear member

Bij www.feijten.nl staat nog wel een mooie v50 2.0d uit 2005, misschien is dit iets voor je.
VolvoRob
5th Gear member

hans anesthesie schreef:En bij wederverkoop is de eventuele koper meteen achterdochtig...
Oh een nieuw kenteken? Ingevoerd? tja, klopt dat wel allemaal dan, zit er geen schadeverleden op? Klopt die km stand wel?

Indien je van tevoren al besloten hebt om voor langere tijd de Volvo te gaan rijden (zoals ik) dan is er helemaal geen bezwaar tegen aanschaf van een import auto. Ik doe het dan ook niet om er "dubbel" voordeel uit te halen... :o

P.S. en hoe zit het dan met al die officiele dealers die auto's uithet buitenland halen? Die "vervuilen" hun eigen markt ook op deze manier. Er zijn er genoeg die er geen geheim van maken zich van deze route te bedienen om interessante occasions in hun showroom te hebben....
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
VolvoRob
5th Gear member

Andretti schreef:Bij www.feijten.nl staat nog wel een mooie v50 2.0d uit 2005, misschien is dit iets voor je.
Bij dezelfde dealer staat ook een V70 D5 uit 2003 met 120 dkm. Lijkt me ook een goede deal.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Hans
8th Gear member
Contacteer:

VolvoRob schreef:

Indien je van tevoren al besloten hebt om voor langere tijd de Volvo te gaan rijden (zoals ik) dan is er helemaal geen bezwaar tegen aanschaf van een import auto. Ik doe het dan ook niet om er "dubbel" voordeel uit te halen... :o

P.S. en hoe zit het dan met al die officiele dealers die auto's uithet buitenland halen? Die "vervuilen" hun eigen markt ook op deze manier. Er zijn er genoeg die er geen geheim van maken zich van deze route te bedienen om interessante occasions in hun showroom te hebben....
Niets tegen in te brengen!
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”