USB Stick VS Ipod\Iphone

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Morguh!

Wat ik me afvroeg was het volgende.
Heb nu een 2,5 inch externe hdd met 320 GB aan capaciteit.
Daar staat een zooi muziek op en werkt prima.

Afijn. Wat ik eigenlijk wil weten of het meerwaarde heeft om een iPod\iPhone aan te sluiten. Wat biedt dit meer?
Volvo - For Life
Cavallino
4th Gear member

Dit levert waarschijnlijk minder problemen op met de shuffle-all functie!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Morri
2nd Gear member

Sorry, geen antwoord op je vraag. Weet ook niet hoe het zoeken e.d. werkt in vergelijking met beide aansluitingen.

Ik hou het (straks) bij een HDD + Spotify van het Sensus systeem.
Vraagje: Heb je ook films op je HDD staan? Zo ja, wat voor formaten? Kan het systeem alleen DVD mappen aan of ook nog andere formaten?
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Jeroen
5th Gear member
Contacteer:

Mijn ervaring is dat een iPod eerder begint met spelen, een usb stick moet eerst ingeladen worden.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...

Fototopic - Website fotografie - Facebook
tvc15
3rd Gear member

En je kunt sorteren op artiest, albumnaam, tracknaam. De playlist-functie is ook handig. Met name bij een grote muziekverzameling is het toch wel erg handig dat je niet gebonden bent aan de mappenstructuur van je USB-stick of HDD maar kunt sorteren zoals je op dat moment het beste uitkomt. Tijdens het zoeken kan je letters invoeren met behulp van het centrale numerieke toetsenbordje, dat werkt prima.
otomaat
1st Gear member

Ik heb bij volvotech een parrot 9200 en de imiv laten inbouwen. De parrot kan een usb-stick afspelen. Beide spelen via de versterker van de 801. Maar een enorm verschil in kwaliteit. De ipod direct op de imiv klinkt echt heel veel beter.
s80-d5 2003 handbak, volvotune power-eco tuning
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”