Heeft iemand ervaring met 100W verlichting als groot licht verlichting (HB3) in een V50 (bij voorkeur 2004). Ik heb deze voor weinig op ebay besteld.
Het gaat om DEZE
Gaat mijn bedrading of lamphuis eraan door de hogere stroom / meer warmte? Of hebben mensen deze er al jaren inzitten?
(verder druk alles door led te vervangen, kenteken, intereur hemel en voeten, stadverlichting en nog meer op komst, zal dat als ik meer ingebouwd heb in het led topic posten)
100W grootlicht?
-
- 1st Gear member
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 23.06.2013 - 16:27
- Locatie: Brabant
Ik rijd even Summum met af fabriek xenon, het gaat mij het groot licht. Reden: ik ben veel standaard gloeilampen aan het vervangen voor led omdat ik dat mooi vind en het mooi bij de xenon kleur past (witte leds ipv gelige gloeilampen).
Ik dacht hier naast de witte kleur ook nog mooi een bonk extra licht te scoren. Maar als ik dit zo lees kan ik ze beter direct op marktplaats zetten...
Ik dacht hier naast de witte kleur ook nog mooi een bonk extra licht te scoren. Maar als ik dit zo lees kan ik ze beter direct op marktplaats zetten...
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
100 W, is wel bijna 9 A.
Ik weet ook niet of het "lamp defect relais" hier tegen kan, daar zitten ook weerstanden in die het verschil meet in de stroomopname.
Als je dan toch echt veel meer licht wilt met groot licht, waarom dan niet die extra lampen ernaast op of onder je bumper......die heb je tot wel 300 W (rally lampen), wel direct schakelen mbv een relais parallel aan je grootlicht, de extra lampen rechtstreeks op je accu.
Of dat een mooi gezicht is, laat ik in het midden, maar licht heb je wel !!
Ik weet ook niet of het "lamp defect relais" hier tegen kan, daar zitten ook weerstanden in die het verschil meet in de stroomopname.
Als je dan toch echt veel meer licht wilt met groot licht, waarom dan niet die extra lampen ernaast op of onder je bumper......die heb je tot wel 300 W (rally lampen), wel direct schakelen mbv een relais parallel aan je grootlicht, de extra lampen rechtstreeks op je accu.
Of dat een mooi gezicht is, laat ik in het midden, maar licht heb je wel !!
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19