S70 radio-navigatie

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Kohryo
Starter

Goede avond,

Ik ben nieuw op het forum dus zal me eerst even voor stellen. Ik ben Peter Paul en de gelukkige eigenaar van een smokey gray s70 2.5 diesel uit 1999. Hij heeft op het moment 280.000 gelopen en kan er dus nog wel even tegen aan.

Ik ben dan ook opzoek naar een vervanger voor mijn huidige originele radio (CT-503). Aangezien de knoppen niet altijd meer doen wat ik graag zou willen. Ook mijn draagbare navigatie is uit het stenentijdperk en dus aan vervanging toe. Mijn gedachte was dan ook om de twee te combineren en een nieuwe radio-navigatie te kopen.

Nou heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van audio. Ik zit dus ook met vragen als: Waar moet ik op letten bij het zoeken, want ik neem aan dat er verschillen zijn met de bekabeling. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? zo ja, voorwelke radio heb je gekozen? Zijn alle apparaten geschikt?
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Op zich ben je overall mee geholpen, kwaliteit verchilt alleen enorm.
OK:
- pioneer
- parrot
Rest niet zoveel ervaring mee...

Verloopkabeltje naar ISO heb je nodig, hebben we natuurlijk liggen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
MarioC70
6th Gear member

Of een HU1205..van Volvo..
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Kohryo
Starter

Ik heb even naar dat ISO kabeltje gekeken op volvotech.eu
http://www.volvotech.eu/Audio&filter=31 maar daar zie ik geen ISO bij staan. heb ik iets fout gedaan? Zo ja, zou je me de juiste kunnen linken.

EDIT: Uiteraard heb ik nog even verder gekeken. Op het moment heb ik een 1din radio met daaronder een soort van opberg vakje. Is het mogelijk om dit bakje + de radio te verwijderen en een andere 2din radio terug te plaatsen of heb ik dan nog een inbouwframe nodig? Zo ja, zijn hier nog verschillende van.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

http://www.volvotech.eu/Parts/iso2volvosc

Die zoek je denk ik.

Vaak passen de radio's wel enigzins (dubbeldin), maar er zitten kleine verschillen tussen en soms moet je wat weg-dremelen (staat het al in de van Dale?) in de slee waar de radio in moet.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”