Een snelheidsduivel is het niet, maar als ik dat zou willen voor de lol kocht ik er wel een auto bij (en dan zeker geen diesel)

T.o.v. een V70 D2 een no-brainer IMHO...Mantis schreef:Nee....gelukkig gaat het bij ons nog erg goed![]()
Als ik het passend krijg, een 520D met 8-traps automaat
en waarschijnlijk minder bijtelling. Nee, niet in procenten maar in euro's. Bij mij int de belasting geen procenten maar euro's en lach me ook vaak rot om iedereen die blind gaat op 20% maar dan een dusdanig duurdere auto koopt dat de netto bijtelling hoger is.bart simpson schreef:als een BMW van rond de 50k past zie ik dat probleem met een V70D4 niet zo, je hebt een dikke Momemtum met navi voor royaal minder geld
en hoeveel procent van de tijd dat je de auto bezit, kom je in deze omstandigheden?PGV70 schreef:De D4 suggestie was voor @Nielsvo die topic begonnen was.
Persoonlijk lijkt mij een D2 in een V70 wat onderbemeten....
vooral met zware lading en rijden in de bergen.
Dat kan uiteraard voor ieder verschillend zijn.
Da denk ik niet, Momentum Powershit D4 kost net over de 50, en dat is zonder navi, metallic, en dan kom je op hetzelfde bedrag, maar nog altijd een veel minder uitgeruste auto.bart simpson schreef:als een BMW van rond de 50k past zie ik dat probleem met een V70D4 niet zo, je hebt een dikke Momemtum met navi voor royaal minder geld
Wat een onzin. De V60 'oude D4' is netto 300 goedkoper dan de nieuwe. Met automaat 500 euro. Daar ga je toch niet over emmeren? Met de 20% bijtelling heb je dat zo terug verdiend. Of als niet-lease met het lagere verbruik iets langer, maar ook terug te verdienen.Marc Apeldoorn schreef:Als dat echt zo is, dan snap ik er helemaal niets meer van...
CO2 belasting is stukken lager dan de oude D3, dan kan de auto toch niet duurder in de lease zijn?
Ik zie het al, Volvo denkt slim te zijn en er veel meer geld voor te vragen..
Ze gokken zeker op de leasemarkt vanwege 20%.
Ben benieuwd, mijn persoonlijke mening is dat Volvo zich uit de markt heeft geprezen.....