succes met het plaatsen van je Xenon. Daar ga je plezier van krijgen!
Nee, dat merk ik ook...kiprich schreef:Die pilot ledjes kun je het makkelijkst via internet bestellen, dan heb je ze de volgende dag al in de brievenbus liggen. Zoek via google op pilot led en je krijgt meteen een lijst aan webwinkels.
Er zijn niet enorm veel gewone winkels die de pilot ledjes uit voorraad verkopen, heb ik gemerkt.
Het merendeel van de T10 ledjes zijn idd 6000K. 5000K lijkt dus wat zeldzamer.V50-Mart schreef:Ik heb 6000k xenon met bijpassende ledjes. ik heb gewoon xenonlamp.nl gevraagd de bijpassende kleur mee te sturen....
Hoi, nog steeds tevreden over je xenon lampen met bijpassende ledjes?V50-Mart schreef:Ik heb 6000k xenon met bijpassende ledjes. ik heb gewoon xenonlamp.nl gevraagd de bijpassende kleur mee te sturen....
Welke set heb je in gebouwd?Baker schreef:Ik las dat de hoogte regeling een probleem zou zijn voor aftermaket xenon.
Gister een setje ingebouwd en de hoofste regeling van de koplampen blijft gewoon werken.
Zie het probleem niet zo. Is gewoon een goede investering.
V50 my2007
De hoogte verstelling beweegt volgens mij gewoon de hele unit waar je xenon lamp in zit. Dus snap niet hoe diegene die je dat heeft verteld bij komt. Maar inderdaad het werkt gewoon perfect.Baker schreef:Ik las dat de hoogte regeling een probleem zou zijn voor aftermaket xenon.
Gister een setje ingebouwd en de hoofste regeling van de koplampen blijft gewoon werken.
V50 my2007
Bij lenslampen zoals de C30/S40/V50/C70 is aftermarket Xenon geen enkel probleem want je kan het gewoon PERFECT afstellen.V50-Mart schreef:ER zijn nog steeds veel tegenstanders van Xenon aftermarket sets, maar het werkt uitstekend, is goedkoop, geeft veel licht, en MITS goed afgesteld ook geen problemen voor tegenliggers.
Ik rijd al jaren met aftermarket set, nog steeds dezelfde lampen erin, geen storingen, en heerlijk veel licht.
Vanaf een bepaald bouwjaar is het verplicht om een automatische hoogte regeling van de koplampen te hebben, bij Xenonlampen ivm. verblinden van de tegenliggersmslik schreef:De hoogte verstelling beweegt volgens mij gewoon de hele unit waar je xenon lamp in zit. Dus snap niet hoe diegene die je dat heeft verteld bij komt. Maar inderdaad het werkt gewoon perfect.Baker schreef:Ik las dat de hoogte regeling een probleem zou zijn voor aftermaket xenon.
V50 my2007