hoe ze het voor elkaar hebben weet ik niet maar ik zou zeggen profiteer ervan

friend schreef:24/9
Bij Niham lukt dat in ieder geval niet meer (telefonisch nagevraagd).
friend schreef:24/9
Bij Niham lukt dat in ieder geval niet meer (telefonisch nagevraagd).
Daar gaan we dan maar vanuit. Heb namelijk mijn (gegarandeerd leverbare) outlander geannuleerd vanwege zo'n extra v60 PIH productieplek...VoltrefferVick schreef:ze verzekeren dat ze nog dit jaar worden geleverd
Is een zekerheidje. Ze zijn de productieplaatsen van run 1 aan het afvullen met NL auto's (aangezien daar het meeste aan wordt verdiend). Dat betekent dat de auto's uiterlijk week 45 worden geproduceerd, dus dat halen ze gemakkelijk.VoltrefferVick schreef:ze verzekeren dat ze nog dit jaar worden geleverd
Wel een slimme manier om extra te cashen voor Volvo.Superfunky schreef:Is een zekerheidje. Ze zijn de productieplaatsen van run 1 aan het afvullen met NL auto's (aangezien daar het meeste aan wordt verdiend). Dat betekent dat de auto's uiterlijk week 45 worden geproduceerd, dus dat halen ze gemakkelijk.VoltrefferVick schreef:ze verzekeren dat ze nog dit jaar worden geleverd
Je kunt het eenvoudig controleren door te vragen of de auto's de nieuwe specificaties krijgen of meer specifiek: of ze sensus pro krijgen (wifi spot plus vernieuwd Sensus systeem). Is het antwoord nee, dan weet je dat het om run 1 auto's gaat en dat je dus zeker kunt zijn van levering voor 1/1.
Ze geven nog geen planning af voor auto's die na week 46 geproduceerd worden...Autozoeker schreef:@Superfunky dus jij heb steeds nog geen verwachte leverdatum?
Jawel, eerste of tweede week januari is de afgegeven verwachting.Autozoeker schreef:@Superfunky dus jij heb steeds nog geen verwachte leverdatum?
En wat heb jij voor afleverdatum dan? En wanneer zijn die orders ingegeven?OGA244 schreef:Ik heb er hier 3 voor productieweek 46 en 2 voor productieweek 47 staan, heb die klanten ook al geïnformeerd over de nieuwe sensus
Dus levering is 2-3 weken na productie? En ingegeven gelijk met de mijnen.OGA244 schreef:week 46 = 30/11-4/12
week 47 = 5/12-9/12
auto's zijn ingegeven bij de opening van my 14
Ik denk dat er een klein wonder staat te gebeuren. Haha.Superfunky schreef:Dus levering is 2-3 weken na productie? En ingegeven gelijk met de mijnen.OGA244 schreef:week 46 = 30/11-4/12
week 47 = 5/12-9/12
auto's zijn ingegeven bij de opening van my 14
H'm grappig, thx voor de info, ga eens ff een Duitser spammen!
Weet jij of er bepaalde delen uit de nieuwe Sensus Connect terecht gaan komen in het huidige Sensus 3.0?OGA244 schreef:Ik heb er hier 3 voor productieweek 46 en 2 voor productieweek 47 staan, dat zijn 2014/II auto's, heb die klanten ook al geïnformeerd over de nieuwe sensus