R-Design J/N

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
pvdwaal
3rd Gear member

gaaf die meeting... komt deze steeds als sticky op het forum?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Inny
2nd Gear member

MichelR schreef:Vind persoonlijk de Led DLR lichten bij de normale V40 Summum (link naar P1800 lijn) mooier staan dan de DLR bij de R-Design.
Vind ik ook, alsmede de ovale dubbele uitlaat, die vind ik mooier dan de ronde bij de R-Design. Oh well. :-)
Volvo V40 D4 R-Design - MY2014 - 2019-
Volvo V40 D2 R-Design - MY2014 - 2013-2018
Ford Fiesta 1.6 TDCi - MY2008 - 2012-2013
Citroën C4 1.6 16v HDi - MY2008 - 2011-2012
Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCi - MY2008 - 2010-2011
edoha
Starter

jhartog schreef:kwam net bij mijn dealer vandaan. Hij vertelde dat er geen R-Designs meer besteld kunnen worden omdat ze gewoonweg zijn uitverkocht. Verwachting is dat er nu nog veel Summums worden verkocht, die enigszins worden omgebouwd tot (veredelde) R-Designs.
Ik dacht dat R-design een andere onderstel had... is het dan wel mogelijk om Summums om te bouwen naar de R-design?
ik heb zelf ook er een in de bestelling staan sinds begin deze maand en die zou eind oktober geleverd worden..
Mike Philippens
3rd Gear member

D2 R-Design heeft standaard het sportonderstel. Achter is het verschil wat minder, alleen de diffuser en de dubbele ronde uitlaat. De voorbumper en drl zijn veel verschillender.
Afbeelding
MvR
2nd Gear member

edoha schreef:
jhartog schreef:kwam net bij mijn dealer vandaan. Hij vertelde dat er geen R-Designs meer besteld kunnen worden omdat ze gewoonweg zijn uitverkocht. Verwachting is dat er nu nog veel Summums worden verkocht, die enigszins worden omgebouwd tot (veredelde) R-Designs.
Ik dacht dat R-design een andere onderstel had... is het dan wel mogelijk om Summums om te bouwen naar de R-design?
ik heb zelf ook er een in de bestelling staan sinds begin deze maand en die zou eind oktober geleverd worden..
Ik had hem eind Juli besteld en de leverweek is al opgeschoven van week 40 naar week 43/44.
pvdwaal
3rd Gear member

Klopt: de R-Designs zijn uitverkocht. Wil je er toch nog 1, dan zul je op zoek moeten gaan naar een dealer die nog productiesloten heeft ingekocht, zoals mijn dealer. Hij kan ze nog wel leveren.

Gelukkig is mijn levertijd zo'n 7 weken en kan hem zaterdag al ophalen :)
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Soepkop
4th Gear member

Mijn dealer kan ze nog volop leveren 8) Geïnteresseerden mogen me een PB sturen.
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014
/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II

Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II
/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
jhartog
2nd Gear member

MvR schreef: Ik dacht dat R-design een andere onderstel had... is het dan wel mogelijk om Summums om te bouwen naar de R-design?
Ik bedoel meer aan te geven dat het een soort R-Design look-a-likes gaan worden. Van de buitenkant kan je genoeg aanpassen om het erop te laten lijken, van binnen zal dat wat moeilijker worden. Alles wat verkocht is, wordt gewoon geproduceerd. zit nu alleen dus verkoopstop op.
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
edoha
Starter

ach zo, ja die kan je ook als optie nemen en dan zijn ze idd een soort look-a-likes

@Soepkop
'mijn' dealer garandeert ook dit jaar te leveren wegens inkoop e.d. zodoende heb ik daar besteld om toch in die 14% te vallen
alleen nu begin ik twijfels te krijgen of het niet een gewoon verkooppraatje is geweest...
Mike Philippens
3rd Gear member

jhartog schreef:Ik bedoel meer aan te geven dat het een soort R-Design look-a-likes gaan worden. Van de buitenkant kan je genoeg aanpassen om het erop te laten lijken, van binnen zal dat wat moeilijker worden.
Zoals ik een beetje met mijn C30 gedaan heb. Ik kreeg een waardebon voor €500 accesoires. Lastig, want ik heb niets aan babystoeltjes, dakdragers of trekhaken. Ik heb dus r-design spiegelkappen, luxe matten en blauwe wijzerplaten genomen. Vond ik wel mooi. Die spiegelkappen staan goed in combinatie met de zilverkleurige diffuser en de velgen (diamond cut nogwat). De auto zelf is antraciet.
Het was niet om r-design look-alike te zijn eigenlijk. Meer dat ik het de boel wel vond afmaken. En ik moest iets kiezen... ;)
wombido
2nd Gear member

De poll was een stuk weggezakt, volgens mij zijn er inmiddels wel weer bestellingen en berijders bijgekomen.
Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Bekleding: Leder Charcoal/Blond/
Kleur: Passion Red
Optie: SUMMUM PLUS LINE (glazen dak, xenon verl. etc..)
Optie: BUSINESS PRO PAKKET

Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
Zephyrus
2nd Gear member

Ik heb een R-Design besteld bij de leasingmaatschappij, maar wacht nog op bevestiging en nu hoor ik dat er geen R-Designs meer worden gemaakt? Dit is toch tijdelijk hoop ik...
BMW 4 (2017), Volvo V40 (2014), Volvo S40 (2011)
kisman
2nd Gear member

R-Designs worden nog wel gemaakt maar zijn voor dit jaar uitverkocht. Er zijn echter nog wel een paar dealer die produktie plaatsen hebben voor produktie en levering dit jaar. Dit geldt in ieder geval in Nederland. Weet niet of dat ook het geval is in België
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Zephyrus
2nd Gear member

Bedankt voor de toelichting! Een levering volgend jaar is geen probleem aangezien de bijtelling hier niet van toepassing is :wink: .
BMW 4 (2017), Volvo V40 (2014), Volvo S40 (2011)
Plaats reactie

Terug naar “V40”