Heb er nu al bijna 1300 km op zitten (sinds afgelopen zaterdag :shock: )
Twee dingen vallen me op en/of tegen... Spraakbesturing is ronduit slecht, navigatie gaat wel maar telefoon bedienen met spraak is een drama. Wat ik ook roep en probeer het systeem kent de namen nooit, er word een lijst weergegeven met namen die er niet eens een beetje op lijken. Ook het wijzigen of bewerken van een ingevoerd adres lukt me niet, als ik per ongeluk een verkeerd huisnummer heb ingevoerd moet ik weer helemaal van voren af aan beginnen. Iemand tips?
v60 EdwinV60 FOTO'S !
-
- 2nd Gear member
Ik ben met een S60 bezig dus daar geld het zelfde voor! Ik vind het onderstel in de V40 r design ook erg fijn alleen ik wil geen leer/alcantara meer is me veel te warm. Dus moet de auto maar een beetje aangepast worden.EdwinV60 schreef:Hij staat mooi op de wielen zo, ben jij van plan om een v60 aan te schaffen?V40Rdesign schreef:DAt had ik ook gelezen in de brochure. Als ik zo naar de foto's kijk lijkt de auto veel meer gezakt dan 15 mm wat alleen maar goed is ik vind een auto moet niet te hoog op de poten staan zeker niet met een paar mooie wielen.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.