Dank je! Ben er echt zo blij mee en kijk iedere keer uit het raam
Ik heb ook eindelijk mijn 1.5TB USB HDD aangesloten met 2 partities: 400GB op FAT32 en de rest NTFS. De eerste is dus voor muziek en Xbox games en de rest voor normale data.
Het was even uitzoeken, maar uiteindelijk toch gelukt om muziek te kunnen spelen. Heb er nu 50GB aan MP3's op staan. Zodra je de auto start, begint hij met spelen bij of eerste track (na (her)aansluiten HDD) of waar je gebleven bent. Dus geen extra wachttijd vergelijken met iPod Nano.
Alleen bij blijderen moet je inderdaad een minuut of wat wachten. Blader je direct, dan krijg je "timeout" en kom je terug in normale play scherm. Even later nog een keer proberen en je krijgt de volle lijst. Bladeren gaat super snel gelukkig.
Ik moet alleen wel een tool gebruiken om de MP3 volgorde goed te zetten. Dit koste enkele minuten op de PC.
Wat ik wel merk is dat geluid weer anders klinkt dan via iPod. Misschien stond daar nog de quealizer aan, maar ik dacht deze deeze niet gebruikt werd via afspelen met USB... nog even testen dus.
Ik ben dus nog steeds niet 100% tevreden over Premium sound.
Even een copy-past van mijn eerdere reactie uit ander topic:
Het gaat best hard en "zuiver", maar de bassen lijken gewoon erg "off". Moeilijk te beschrijven maar muziek die ik jarenlang in zowel A3 als Ibiza (met dubbele versterker, subwoofer, compo's etc) heb geluisterd klinkt gewoon anders... vreemder... De set lijkt te veel kick-bass speakers te hebben die sommige nummer gewoon niet kunnen bijhouden omdat ze "gedwongen" worden als subs te werken. Zoals ik zei: moeilijk te beschrijven Razz
Daarbij resoneert de rechterkant redelijk vaak en ik moet nog precies bepalen waar dat zit, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Heb al lopen spelen met equalizer, maar voor Premium had ik gewoon meer verwacht t.o.v. mijn A3 met de gewone upgrade (geen Bose) en aparte sub achterin.
Het is verder wel ruimtelijker dan al mijn vorige auto's maar aan de klankkleur moet ik blijkbaar nog erg aan wennen.