Vanochtend was het weer zo ver, ik was het bijna vergeten; Als de buitentemperatuur onder de 10 lijkt te zakken klinkt er een hele irritante stofzuiger-achtig geluid vanonder de motor. Het geluid wordt anders bij meer/minder gas.
Herkent iemand dit in zijn D2 motor/configuratie?
Stofzuiger in de motor?
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Geen stofzuiger geluid, zal er eens op letten. Dus je hoort het boven motor geluid uit? En stationair?
Ik merkte wel een borrelend geluid toen motor uit stond en ik een beetje de menu's aan het verkennen was... is dit airco?
Ik merkte wel een borrelend geluid toen motor uit stond en ik een beetje de menu's aan het verkennen was... is dit airco?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio