centrale vergrendeling 440

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
erwinbuurman
Starter

Dient de centrale vergrendeling ook te werken als ik de bijrijdersdeur met de sleutel open of dicht maak?

Nog een vraag>>>> dient de klok ook verlicht te zijn?
440GL
4th Gear member

De centrale vergrendeling werkt alléén op het chauffeursportier. De klok hoort verlicht te zijn. Ik neem aan dat je de klok in de middenconsole bedoelt, en niet die in de goedkope versies op de plaats van de toerenteller zit. De zekering is het niet, want dan had de toerenteller het ook niet gedaan. Lampje dus. Klok kun je er rechtstandig uittrekken, lampje zit aan de achterkant. Morrel ook even aan het stekkertje, kan ook gewoon een kromme volt of een scheve watt zijn.

mvg
loislane79
Starter

Mijn klok is ook niet verlicht. Weet nu dat het dus niet zo hoort.

En de knoppen van de verwarming/koeling? Zijn die verlicht?

Brigitte
volvosportline
Starter

Als je centrale vergrendeling met afstandsbediening van een afbraakauto gaat demonteren, wat heb je dan juist allemaal nodig? heb al gewone centrale deurvergrendeling
- je motor aan de zijde van de chauffeur
- je afstandsbediening natuurlijk
- Heb je dan nog één of ander relais nodig?
VOLVO 460 2.0i sportline
Johan Braziltraveller
4th Gear member

Mijn klok is ook niet verlicht. Weet nu dat het dus niet zo hoort.

Ik ook, ik ook, 's nachts is het bij mij ook akelig donker op mijn middenconsole met uitzondering van de airco en inlet-luchttoevoer-ventilatie... :?
VOLVO 440 1.8i '96
joost
7th Gear member

loislane79 schreef:Mijn klok is ook niet verlicht. Weet nu dat het dus niet zo hoort.

Brigitte
Normaal gesproken wel. Ik denk dat de 400 serie hier géén uitzondering op is. Getuige het aantal meldingen bij de X40 hierover, denk ik gewoon dat er wat lampjes vervangen moeten worden.

Joost.

En nou niet vragen hoe dat moet, want daar ga ik niet over! :lol:
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
roever
4th Gear member

Bediening van de verwarming, de klok, en het schakelpaneel voor de verlichting moeten verlicht zijn. En als klap op de vuurpijl: als je de deur open doet, moet de ring om het contactslot ook gaan branden...

Als je wilt weten hoe je alles open moet maken moet je even zoeken, is namelijk al een paar keer aan de orde geweest in andere topics (bij de verwarming is het moeilijkst, schijnt nog al snel kapot te gaan)...
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”