Inbouwen stoelverwarming

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Gast

Geef mij 1 (één) reden waarom XC70 OR daarom zou liegen?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

AlexV70 schreef:
bart simpson schreef:Hij zegt het en ik geloof hem niet, Volvo geeft die software niet aan Volvodealers zelfs niet als een belangrijke klant als XC70 OR daarom vraagt, alleen via Esdic in België kunnen dit soort zaken tegen betaling geregeld worden.
Kijk nu komen we ergens!

Wie, wat, waar?
Esdic is een onderneming van (of namens) Volvo die o.a. verkeerd bestelde Volvo´s aanpast naar hoe het wel had moeten zijn, zij kunnen de std. configuratie wel aanpassen, maar hebben daar soms behoorlijk wat tijd voor nodig.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

AlexV70 schreef:Geef mij 1 (één) reden waarom XC70 OR daarom zou liegen?
Jij hebt het over liegen waar ik het heb over niet geloven, een klein nuanceverschil, geen idee waarom hij schrijft wat hij schrijft, het is dan ook geheel voor zijn rekening, geen enkele Volvodealer krijgt die info van Volvo AB.

Maar even wat anders, koop allemaal vooral gerust een compleet "sloopinterieur" en ook een vast ook even goedkoop knoppenpaneel en laat dan iemand die er "verstand" van heeft zich daar eens fijn op uitleven waar het gaat om de softwareoplossing en kom dan na investering van wat geld tot de conclusie dat het niet helemaal gegaan is zoals het je voor ogen stond, het maakt mij echt niet uit, het is en mijn auto niet en mijn geld niet, het is alleen mijn ervaring met die niet beschikbare klotesoftware die mijn enthousiasme wat tempert, voor de rest? ga lekker je gang....

Het lijkt hier soms wel not done om niet als een complete debiel mee te praten met om het even welke idioot die hier iets beweerd dat je misschien beter niet kan doen omdat er een grote kans is dat je teleurgesteld wordt omdat dingen soms heel anders werken als dat je denkt en je daardoor op idiote problemen kunt stuiten.
Een kritisch geluid ten aanzien hiervan vanuit enige praktijkervaring is dan meteen iemand "de grond in boren" of "vervelend gezeik" voor de goede orde, het zal mij volkomen worst zijn dat je Volvo b.v. uitbrand omdat je zelf de radio verkeerd hebt aangesloten (heb ik al langs zien komen) of welke andere denkbare ramp je over jezelf afroept, want er zijn zat lieden die zelf complete rampen aanrichten aan hun eigen auto (en daar bij voorkeur een ander dan de schuld van geven) maar wat ik veel vervelender vind, ook rampen aanrichten aan andermans eigendommen....
sjappi
2nd Gear member

En laat ons hopen dat dat meteen je laatste bijdrage was tot deze topic. Je hebt zonet gezegd dat esdic deze software wel kan regelen.
De bedoeling van deze topic is net om teleurstellingen te vermijden.
Laat ons nu maar onze Volvo's in de fik steken.
arnoud
8th Gear member

Laten we maar met z'n allen de waterpijp gaan roken en hopen dat het allemaal verder goed komt...

Daarbij, ik wil helemaal geen verwarmde stoelen, heb je ook stoelverkoeling? Lijkt me nuttiger :D
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

sjappi schreef:En laat ons hopen dat dat meteen je laatste bijdrage was tot deze topic. Je hebt zonet gezegd dat esdic deze software wel kan regelen.
De bedoeling van deze topic is net om teleurstellingen te vermijden.
Laat ons nu maar onze Volvo's in de fik steken.
Esdic bouwt (voor serieus geld) uitsluitend nieuwe Volvo's om die via een Volvoimporteur worden aangeboden dus daar gaat geen van de forumleden geholpen worden, je hoeft je daar dan ook niet te vervoegen.
Wil je wel een pakje lucifers sturen, wil voorkomen dat je zou anders misschien teleurgesteld zijn in mijn gebrek aan constructief meedenken.
Gast

Als Esdic het kan, moeten er ook anderen zijn die het kunnen.
Ik denk dat dit een wordt vervolgt zal worden.

Bezijden de waarheid schrijven, is naar mijn mening de boel voorliegen. Dus @Bart, geen klein, maar in het geheel GEEN nuanceverschil.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

AlexV70 schreef:Als Esdic het kan, moeten er ook anderen zijn die het kunnen.
Ik denk dat dit een wordt vervolgt zal worden.

Bezijden de waarheid schrijven, is naar mijn mening de boel voorliegen. Dus @Bart, geen klein, maar in het geheel GEEN nuanceverschil.
denk lekker verder............... en verder vooral alles wat jij wilt....
sjappi
2nd Gear member

dat geldt ook voor jou bartje
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

sjappi schreef:dat geldt ook voor jou bartje
Ik tel 6 "bijdragen" van je, waarvan 2 vragen en voor de rest een hoop gemekker over antwoorden die jou niet passen.
Je zal het misschien nog niet eerder meegemaakt hebben, maar niet op iedere vraag ga je een antwoord krijgen dat is wat je er van hoopt, zo is het leven.
sjappi
2nd Gear member

jij hebt hier anders ook al heel wat nuttige bijdragen geleverd aan dit topic
En bedankt maar die levensles heb ik al gehad
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

sjappi schreef:jij hebt hier anders ook al heel wat nuttige bijdragen geleverd aan dit topic
En bedankt maar die levensles heb ik al gehad
Heb een alternatieve oplossing aangedragen en met valide argumenten geprobeert uit te leggen waarom het zomaar niet als "af fabriek" kan, ben daarbij zowel voor leugenaar als een negatieveling uitgemaakt die anderen de grond inboort.

Je hebt een erg eigenaardige visie op dingen, begrijpt misschien geen Nederlands of hebt de gehele topic niet gelezen....
Gast

bart simpson schreef: ben daarbij zowel voor leugenaar als een negatieveling uitgemaakt die anderen de grond inboort.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten. :P

Ook een levensles.
arnoud
8th Gear member

Kunnen we hierover ophouden? Ik denk dat men nu wel weet wat de (on)mogelijkheden zijn, en met elkaar zwart maken schieten we ook niets op...
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Bover
8th Gear member

Zowel Bart als XC70 geven hun mening over zaken.
Tussen een standpuntvan een organisatie standpunt, die Bart soms verwoord en het secundaire circuit zirt ruimte.

Ik ben blij dat Bart zijn standpunten op het forum zet.
Met standpunt van van XC70 erbij komen voor mij twee meningen naar voren.
Geweldig toch........... het forum op zijn best.

Laat ik nu gewoon zelf een goede keuze menen te kunnen maken.

Dus beide bedankt voor je meningen en aanbieden van oplossingen.

En ach dat ego van het gelijk........al hele veldslagen en oorlogen tot gevolg.
BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019

Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
DrRossi
4th Gear member

Nog heel even en ik ga het zelf installeren om alleen al te laten zien dat het kan.

Volvo monteurs zijn niet altijd de liefhebbers die je je wenst.

Ook ik kan geen xenon, geen klapsleutel en geen aanpassingen doen aan runninglight en carjack sloten.

En toch kan het omdat er ook mensen zijn die verder kijken dan hun neus lang is.
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l

If it's not blown, it sucks....

S80 T6
robertslaat
3rd Gear member

Maarehhhhhh Rossi??

heb jij het nu al wel aangesloten die stoelverwarming. Ik heb nl ook een S60 zonder af fabriek stoelverwarming. Nu heb ik 2 voorstoelen met stoelverwarming op de kop getikt.

Schakelaar bestellen en software laden?? Of heb jij een ander idee.

(En Bart..... liever niet reageren, weet wel dat het niet kan volgens jou)
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
DrRossi
4th Gear member

Passen de voorstoelen zo meteen of moet je ze helemaal uit elkaar halen?
Heb je gekeken of de stekker het zelfde zijn?
Als de schakelaars niet te veel geld kosten kan je ze natuurlijk gewoon bestellen, maar als die dingen een vermogen kosten is het een gok.
Van tilburg in Deurne kan tegenwoordig ook software kopen in Zweden.
Je zou daar eens wat kunnen proberen tegen een gunstig tarief.
Ze hebben dit nog niet geprobeerd maar dat kost je nooit je kop.

Ik ben eerst de matten aan het zoeken voor een redelijke prijs.
Zodra ik die heb ga ik het proberen.
De nood is nu een stuk minder met dit weer maar ik ga het toch proberen.
Ben nu nog met mijn IMIV en dvd wisselaar aan het rommelen.

CU

S80 T6
robertslaat
3rd Gear member

Bedankt voor de info Rossi,

Ik was een maand geleden bij een duitse volvo dealer net over de grens en die sprak van dat het software matig wel te doen zou zijn. Maar ik weet des niet of zij dit zelf konden of niet.

Ik heb overigens een compleet exact hetzelfde interieur op de kop getikt met stoelverwarming. Dezelfde bekleding en van het zelfde bouwjaar en maand ook nog geloof ik als mijn eigen. Dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.

Knopje kan de wereld ook niet kosten maar wat zouden ze rekenen daar in Deurne voor dergelijke software??
Volvo V70 D5 2007, Geartronic, Electric Silver, Edition Sport, 225pk/485nm by VolvoTune, DPF + EGR off, RTI, S/Kdak, 19" Pegasus, Adaptive-Xenon, Standkachel, PDC, CFE, IMIV
DrRossi
4th Gear member

Dat klinkt goed zeg, gewoon ff bellen met Mark van de Veer , 0439313542
Omdat hij dit nog niet heeft gedaan zal hij zo niet weten wat het kost.
Het gebruik en inloggen kost iets van 35 Euro, dan nog het software pakketje, en mijn ervaring is dat die zelden meer dan enkele tientjes zijn.
heb je het artikelnummer van de schakelaars al ?

S80 T6
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”