Zat zelf op de brommer (Appie Tuono)
Iemand van hier?
Is dat zo? krap aan? Ik heb toch echt een andere beleving. Inhalen gaat meer dan soepel op n-wegen en A-wegen. Ook bij 170 is de acceleratie meer dan voeldoende tot aan de 200. Gewoon even terugschakelen naar 5 en intrappen!beschuitfluiter schreef:115PK is idd gewoon krap aan, maar voldoende voor woon-werk.
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken (maar ook twijfelen) voor een Nissan 350Z of ander ~300PK+ RWD/4WD auto voor de weekenden om gewoon wat sportiever te rijden.
Loop je aardig op leeg aan afschrijving/onderhoud/mrb/peut in dit land
Voor mijn beleving is hij ook redelijk vlot, vergeleken met andere auto's waar ik regelmatig in reed. Natuurlijk is hij 'sloom' vergeleken met auto's die 160pk+ hebben. Maar over het algemeen heb ik echt niks te klagen over het vermogen en de acceleratie van de D2empee1977 schreef:Is dat zo? krap aan? Ik heb toch echt een andere beleving. Inhalen gaat meer dan soepel op n-wegen en A-wegen. Ook bij 170 is de acceleratie meer dan voeldoende tot aan de 200. Gewoon even terugschakelen naar 5 en intrappen!beschuitfluiter schreef:115PK is idd gewoon krap aan, maar voldoende voor woon-werk.
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken (maar ook twijfelen) voor een Nissan 350Z of ander ~300PK+ RWD/4WD auto voor de weekenden om gewoon wat sportiever te rijden.
Loop je aardig op leeg aan afschrijving/onderhoud/mrb/peut in dit land
Hier "vrij vlotjes" tot 199. En dan is het op.Voskuh schreef:200?
Dat heb ik nog niet gehaald.
Na heeeeeeeel lang wachten zag ik 195. Tot 170 gaat het nog wel, maar daarna is het echt kruipen
Maar niemand van hier?Voskuh schreef:Vandaag een rebel blue R-design gespot op de A2 van utrecht naar den Bosch. Zat een petje achter het stuur (vast 'een nieuwe volvorijder').
Zat zelf op de brommer (Appie Tuono)
Iemand van hier?
vaak genoeg op de linkerbaan van de a2MHL schreef:Nog mensen hier die in de ochtend tussen half 7 en 7 op de A2 tussen Utrecht richting Den Bosch rijden Waar ik naar kan zwaaien? :salute:
En dezelfde route terug tussen half vier en vier
Ook de A3 met het Ambition onderstel niet?pvdwaal schreef:Sturing en vooral de wegligging zijn inderdaad gewoonweg uitmuntend!
Geen vorige leaseauto die daar aan kan tippen!
Nope, heb zelf een A3 staan en deze kan niet tippen aan de strakheid van de V40Morri schreef:Ook de A3 met het Ambition onderstel niet?pvdwaal schreef:Sturing en vooral de wegligging zijn inderdaad gewoonweg uitmuntend!
Geen vorige leaseauto die daar aan kan tippen!
Nou, van het weekend ben ik daar achter