Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.
- Voskuh
- 2nd Gear member
With stupid, alleen dan 3900 km 

bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
- Our first Volvo
- 1st Gear member
Zeker niks mis mee, tussen al het R geweld hier op het forum.MHL schreef:Niks mis meeOur first Volvo schreef:Besteld in week 39
Verwacht bij de dealer in week 45
Verwachte leverdatum in week 47
- Volvo V40 Momentum
- Motor D2
- Raw Copper
- Business Pack Pro
- Zonder Type- en Motoraanduiding
- Interieur P52G
Veel succes met het lange wachten!

Het aftellen is al begonnen. Nog 5 1/2 week te gaan
-
- 4th Gear member
Prachtig! Flamenco Red?? Kijk, dat is dan blijkbaar het voordeel dat in België het R-design een accessoire is op de bestaande uitrustingsniveaus. Is het interieur ook volledig R-design?
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
- Phacoid
- 3rd Gear member
Passion red, ook hier zit er een beperking op de kleuren wanneer je voor R-design kiest. Ik heb nu ook de half-lederen zetels kunnen aanschouwen en die vind ik net iets prettiger ogen dan de volledig lederen R-design zetels.Soepkop schreef:Prachtig! Flamenco Red?? Kijk, dat is dan blijkbaar het voordeel dat in België het R-design een accessoire is op de bestaande uitrustingsniveaus. Is het interieur ook volledig R-design?
- Rob M
- 5th Gear member
linkie schreef:Inmiddels 4 weken verder en 3500 km, nog geen seconde spijt!
Inmiddels 5 weken verder en 8200KM :oops: verder en ook geen spijt!voskuh schreef:With stupid, alleen dan 3900 km :Razz:
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
-
- 4th Gear member
Echt waar? Passion Red?! Zo zie je maar hoe foto's vertekenen :shock: Maar: blijft een prachtbak!
Hij:
Zij:
Zij:
- Rob M
- 5th Gear member
Ik post hier geen foto's van Volvo's met schade, maar als je dit topic op het Autoweek forum bekijkt ben ik toch blij dat ik Volvo rij!!!
De chauffeur is hier met wat lichte schrammen uitgestapt en heeft zelfs het portier kunnen openen en weer gesloten.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4 ... 9,page=127 Even naar benden scrollen.
De chauffeur is hier met wat lichte schrammen uitgestapt en heeft zelfs het portier kunnen openen en weer gesloten.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4 ... 9,page=127 Even naar benden scrollen.
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Zo hey...krijg een deja-vu
Niet alleen Volvo is gelukkig zo veilig, want mijn Clio II was er net zo aan toe.
Ik ben ook een flink aantal keren over de kop geslagen (taluut afgetold). Gelukkig heb ik er alleen een slechte rug en blind vlekje in rechteroog aan over gehouden...
Niet alleen Volvo is gelukkig zo veilig, want mijn Clio II was er net zo aan toe.
Ik ben ook een flink aantal keren over de kop geslagen (taluut afgetold). Gelukkig heb ik er alleen een slechte rug en blind vlekje in rechteroog aan over gehouden...
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- kisman
- 2nd Gear member
Voor degene die interesse heeft. Blijkbaar heb ik een dubbele bestelling gedaan van de lampjes. Nu dus een setje over.
Stuur een PM als je ze wilt overnemen.
Het gaat hier om de LED's voor de 'grondverlichting' vanuit de spiegelkappen.
http://dx.com/p/t10-2w-90lm-13-smd-1210 ... pcs-161186
Stuur een PM als je ze wilt overnemen.
Het gaat hier om de LED's voor de 'grondverlichting' vanuit de spiegelkappen.
http://dx.com/p/t10-2w-90lm-13-smd-1210 ... pcs-161186
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
- kisman
- 2nd Gear member
Dit is best een heftige klapper/roller geweest. Ik ben blij dat mijn vriendin over 16 dagen ook in zo'n veilige auto rondrijdt.Ik rol ! schreef:Ik post hier geen foto's van Volvo's met schade, maar als je dit topic op het Autoweek forum bekijkt ben ik toch blij dat ik Volvo rij!!!
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
-
- 3rd Gear member
Je mag van geluk spreken dat het geen oude Clio is geweest. Ik herinner me zo'n crashtestfilmpje waarbij de bijrijder half uit de auto hing. De hele constructie vervormde, deur boog zowat open...niet best.pvdwaal schreef:Niet alleen Volvo is gelukkig zo veilig, want mijn Clio II was er net zo aan toe.
Tegenwoordig worden de auto's er op gebouwd om een redelijke score te halen bij de crashtest, maar de oude auto's zijn vaak van karton.
-
- 1st Gear member
een foto van de V40 in Misty Blue
(..ik ben geen sterfotograaf)

(..ik ben geen sterfotograaf)

- Rob M
- 5th Gear member
Toch een mooie foto! Moet zeggen dat dit toch ook een hele fraaie kleur is. Je ziet 'm niet veel. Heb je ook foto's hoe je interieur eruit ziet?
Hartelijke groet,
Rob
Rob
-
- 1st Gear member
Nog 1 nachtje 
Vandaag ritje Amersfoort - Eindhoven, auto uitmesten en wassen..morgen om 9 uur bij de dealer

Vandaag ritje Amersfoort - Eindhoven, auto uitmesten en wassen..morgen om 9 uur bij de dealer

In bestelling Levering op 16 oktober
V40 D2 Momentum / buss pack pro / panoramisch dak / Bliss / 17"; Mannan velgen / black sapphire / en kleine extra's
V40 D2 Momentum / buss pack pro / panoramisch dak / Bliss / 17"; Mannan velgen / black sapphire / en kleine extra's
-
- 1st Gear member
Ik rol !, ..heb een 'standaard' Momentum interieur in het zwart (werk bij een aannemer, lichte kleur is wel mooi doch besmettelijk).
De kleur van de auto is echt bij elke lichtval nogal verschillend, daglicht/schemer (zoals op de foto)/kunstlicht.. steeds anders, dat maakt het wel extra speciaal voor mij.
..en bedankt voor het compliment!
De kleur van de auto is echt bij elke lichtval nogal verschillend, daglicht/schemer (zoals op de foto)/kunstlicht.. steeds anders, dat maakt het wel extra speciaal voor mij.
..en bedankt voor het compliment!
-
- 1st Gear member
Hebbes!
Deze week wordt er alleen al door mijn dealer 20 stuks uitgeleverd...
Ook krijg ik zaterdag de dakdragers + koffer..

Deze week wordt er alleen al door mijn dealer 20 stuks uitgeleverd...
Ook krijg ik zaterdag de dakdragers + koffer..
In bestelling Levering op 16 oktober
-
- 2nd Gear member
Van harte!
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen