Wie kan me helpen aan een boordcomputer uit een 96'er 940 met EGR. Code 977 staat er op. AutoRima, Elferink Rijssen, Timen Smit en lokale slopers konden me niet verder helpen...
De koeling is niet in orde, de koelfan komt er veel te laat in en systeem wordt erg warm, al blijft de naald op het dashboard keurig in het midden.
Bij Timen Smit hebben we de computer uitgelezen en hij gaf een foutmelding. Andere computer er in en ja hoor, fan sloeg bijna direct al aan, maar ging niet meer uit! Dus nu opzoek naar die specifike computer met code 977 er op.
Computer 940
- Siebert
- 3rd Gear member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 29.11.2004 - 19:39
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
XC90 T6, 2003 • 940 2.3ic Malmö estate, 1996, 416.000+
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4809
- Lid geworden op: 31.08.2011 - 15:24
- Locatie: Utrecht
Waarom staat de tempmeter wel in het midden terwijl hij warm loopt volgens de geleerden?
Geloof namelijk niet dat het in de computer zit het probleem,zit er geen storing in de airco?
Vreemd verhaal ...
Of in de temperatuur sensoren in de kop?
Geloof namelijk niet dat het in de computer zit het probleem,zit er geen storing in de airco?
Vreemd verhaal ...
Of in de temperatuur sensoren in de kop?
- Siebert
- 3rd Gear member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 29.11.2004 - 19:39
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
Inmiddels zo'n beetje alles vervangen. Nieuwe computer er in, nieuwe temp. sensor in de kop. Radiateur is ondertussen lek gegaan dus ook nieuwe er in.
Drukdop op reservoir en thermostaat waren al vervangen. Geen verandering.
Bij uitlezen is er geen storing te vinden. Fan komt wel in, maar erg laat en slechts '1 trap'. Maar goed, naald blijft netjes in midden en ik weet het niet meer. Het zal wel goed zijn!
Drukdop op reservoir en thermostaat waren al vervangen. Geen verandering.
Bij uitlezen is er geen storing te vinden. Fan komt wel in, maar erg laat en slechts '1 trap'. Maar goed, naald blijft netjes in midden en ik weet het niet meer. Het zal wel goed zijn!
XC90 T6, 2003 • 940 2.3ic Malmö estate, 1996, 416.000+
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 24.07.2007 - 18:53
- Locatie: Heerlen, Zuid Limburg
Erg warm, waaruit word dit dan opgemaakt?
Volvo 340
Volvo 960 2.5 24v 1995 LP-NX-77 289.000 - 336.000 RIP
Volvo 960 2.5 24v 1994 JP-RV-09 286.000 - 293.000 RIP
Volvo S60 2.4 D5 2002 30-JF-VL 287.000 - 291.000 SOLD
Volvo V40 1.9 T4 1999 08-HH-TJ 328.000 - 329.000 SOLD
Volvo S70 2.5T 1997 RD-TX-74 187.000 - 189.000 SOLD
Volvo V70 2.5 TDI 1998 TN-TZ-21 529.000 - 575.000 RIP
Volvo 940 2.3 IC 1997 RH-TX-11 531423 -
Volvo 960 2.5 24v 1995 LP-NX-77 289.000 - 336.000 RIP
Volvo 960 2.5 24v 1994 JP-RV-09 286.000 - 293.000 RIP
Volvo S60 2.4 D5 2002 30-JF-VL 287.000 - 291.000 SOLD
Volvo V40 1.9 T4 1999 08-HH-TJ 328.000 - 329.000 SOLD
Volvo S70 2.5T 1997 RD-TX-74 187.000 - 189.000 SOLD
Volvo V70 2.5 TDI 1998 TN-TZ-21 529.000 - 575.000 RIP
Volvo 940 2.3 IC 1997 RH-TX-11 531423 -
- Siebert
- 3rd Gear member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 29.11.2004 - 19:39
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
In vergelijking met andere 940's is er voelbaar meer hitte.
XC90 T6, 2003 • 940 2.3ic Malmö estate, 1996, 416.000+
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29477
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Misschien is het verstandig de koelvloeistoftemperatuur met een andere meter te bepalen om te kijken hoe warm het spul nu echt wordt.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976