kleurtemperatuur bi-xenon?

Berey
1st Gear member

Is er iemand die weet of deze lampen zijn af te stellen ?
Ik heb ook nieuwe xenonlampen erin, en nu zie ik ze ook niet meer bewegen bij het starten.
Tommy_C70
Starter

Hallo Martijn en medeforummers,

Het is gelukt, de Osram Silverstars Xenarc (up to 4200K) heb ik weten te plaatsen. Ik had zelfs een filmpje op Youtube gezien over het losdraaien van die borgring. Wat daar niet te zien was en ook niet in bovenstaande instructie, is dat er een klein soort lipje zichtbaar is, dat je met je duim ietsje omhoog moet duwen en vervolgens draait die borgring zo los.
Uiteindelijk 2e lamp in 5-10 minuten probleemloos gefixt.
De Osrams geven (en ik heb alleen overdag nog maar gezien) goed licht!
Veel reflectie al zichtbaar op voor mij rijdende auto's.
Een absolute aanrader deze Osrams, om zeker te zijn dat je de (echte) de goede hebt: Osram D2S Silverstar Xenarc 35W P32d-2 66240SVS.
Up to 30% more light; up to +20m; up to 4200Kelvin. (ze zijn 'rated' 4150K dus wit-gelig licht, dat na zo'n 20 branduren pas optimaal gaat werken). Er zaten de OEM Philips 85122 (4300K) in, die al aardig blauwig paarsig waren, een indicatie dat ze er al lang inzaten. (C70 MY2007).
Hartelijk dank voor de bovengenoemde instructies want het is jammer om een kapitaal bij een dealer achter te laten voor iets wat uiteindelijk prima zelf te doen is!
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2006”